Jeon Jungkook , nama yang tidak asing lagi dalam kalangan penyokong bola sepak .
Seorang pelajar berusia 19 tahun di Hanlim Multi Art Highschool telah menjadi bualan ramai orang kerana kehandalannya bermain bola sepak sehingga mewakili sekolah dan mendapat tumpuan penuh sepanjang perlawanan bola sepak berlangsung .Ramai yang menaruh hati , ramai meminati .
Para pelajar perempuan tidak beralih pandang .
Kekacakan yang mempersona dan kehandalan yang menambat hati .
Tambahan lagi , apabila bersama dengan dua orang temannya iaitu Eunwoo dan Jaehyun mereka bagaikan kumpulan kpop idol .
Sungguh menjadi tumpuan ramai dengan kekacakan rupa paras mereka yang menjadi idaman para gadis .Bukan sahaja Jungkook dikenali , bahkan ayahnya seorang ahli perniagaan terkenal memenangi banyak anugerah .
Iaitu , Jeon Jangho .
Menguruskan sebuah syarikat , Jeon's Holding .
Jeon Jongho sangat tegas orangnya dan selalu inginkan yang terbaik untuk anaknya , Jeon Jungkook .Song Jihyo , seorang gadis cantik juga pelajar Hanlim Multi Art Highschool .
Sedari masih bayi sehinggalah berumur 10 tahun dia tinggal dirumah asuhan anak-anak yatim .
Menginjak ke usia 10 tahun Jihyo telah diambil oleh ibu angkatnya iaitu Lee Seonhee .
Seorang pengusaha sebuah cafe popular di sekitar Seoul .Lee Seonhee mempunyai seorang anak lelaki bernama Lee Hangyul merangkap abang angkat kepada Jihyo .Lee Hangyul bekerja sebagai Pengurus Projek di Jeon's Holding .
Salah seorang pekerja yang sangat disanjung oleh Jeon Jangho kerana sikap dedikasi dan keuntungan yang tinggi sepanjang 7 tahun perkhidmatannya di Jeon's Holding .Lee Hangyul sangat menyayangi adik angkatnya , Song Jihyo . Tetapi sayangnya bukan atas dasar adik beradik . Malah rasa sayangnya lebih daripada itu .
Lee Hangyul cintakan Song Jihyo bahkan sanggup melakukan apa sahaja asalkan Song Jihyo menjadi miliknya seorang .SCHOOL 2020 : EUPHORIA sebuah kisah pencintaan yang rumit diselit dengan pelbagai kisah antara hati ke hati .
Korang akan dihidangkan dengan kemanisan serta kepahitan . Rahsia demi rahsia yang membuatkan korang berada dalam teka teki ..
cast :
YOU ARE READING
[ OG ] school 2020 : euphoria • jjk
FanfictionSHORT STORY . " cause you're my euphoria "