"saçların da uzamış bayağı." hinata koltukta uzanan babasına baktı. "kestirsen artık. görüntün de kıyafetlerin kadar kız işi olmaya başladı."
hinata derin bir nefes aldı ve gülümsedi. ne olursa olsun gülümsemeyi öğretmişti çünkü ona annesi. "bence çok güzeller baba. hem bana böyle alışmadınız mı?" omuzlarına kadar gelen saçlarını at kuyruğu yapmıştı. biraz uzunlardı evet. "arkadaşlarım çok beğeniyor hem."
"erkek arkadaşların mı?"
"evet."
"kim bilir sana ne gözle bakıyorlar." hinata'nın gülümsemesi soldu. koltuktaki adam bir kanal daha değiştirip kaldığı yerden devam etti konuşmasına. "kız gibi giyinen, kız gibi görünen birine ne gözle bakılır ki?"
hinata dişleri ile eş zamanlı yumruklarını sıktı. hiçbir şey söylemeyip sessizce odasına döndü. kapıyı yavaşça kapattı ve kilitledikten sonra sırtını ona verip derin nefesler almaya başladı.
"babamsın sen benim." fısıltısı kendi kulaklarına dahi ilişmedi ama devam etti. "nasıl bu kadar acımasız olabiliyorsun?"
—
"bakar mısınız?" elini kaldıran müşteriye doğru hızlı adımlarla ilerleyen kageyama masanın başında durdu ve ona söylendiği gibi tebessüm edip ne istediklerini sordu kızlara. "biz birer limonata alalım."
"hemen getiriyorum." o diğer masaların siparişlerini alırken de kafedeki birçok kızın gözleri kageyama'nın üzerinde gezindi. siparişleri alırken tebessüm eden çocuk ayrılır ayrılmaz ciddi bir ifade takınıyordu ve bu birçoğuna çekici gelmişti.
ilk iş gününü sonlandırmak üzereyken kendisini arka taraftaki mola kısmına attı. yorulmuştu. ilk günü olduğundan fazla heyecanlıydı galiba.
montunun cebinden telefonunu alıp bildirimlere göz gezdirdi.
hinata'dan aralıklarla gelen üç arama ve yine hinata'dan gelen bir dolu mesaj.istemsizce güldü, kageyama. gözlerini yumup kafasını arkasındaki duvara yasladı. "şu leş dünyada güzel kalabilmeyi başarmış nadir insanlardansın, shoyo." kendi kendine mırıldanmış olsa da bir gün bunu hinata'nın yüzüne de söylemeyi kafasına yazdı. "bir gün söyleyeceğim." gözlerini açıp tavanla bakıştı. "bir gün her şeyi söyleyeceğim."
—
hinata'nın babasından nefret edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
femboy # kagehina
Fanfiction#tamamlandı. ❝zafere giden her yol mübahtır, kageyama tobio.❞ hinata feminen giyinmeyi, kageyama ise hinata'nın feminen halini çok seviyordu. muhtemelen sevgilisinden daha çok... TW: acemilik, aldatma