1.bolum

108 2 1
                                    

Ewett koskoca bir sene bitmisti.liseye basliyacagim.aslinda korkuyorum birazda mutluluk var icimde . Cok merak ediyorum liseyi .okullarin acilmasina  bir gun kala  gece  ablamla birlikte muzik dinliyoruz. Ablama lisenin nasil  oldugunu soyledim ablam sadece kucuk bir tebessumle goreceksin dedi.bundan biraz korkmustum ne olabilirdiki alt tarafi ders dinliyecektik sinav olacaktik neden bu kadar buyutuyorlarki sanki okul degil hapishane. Yarinin olmasini sabirsizlikla bekliyordum . Annemin  bagirmasiyla  bidden uyandim annem;yarin okullar aciliyor bizim kizlar uyuyor hadi kalkin daha uniformalar alinacak         ablam;amann anne yemisim okulunu  ha bugun ha yarin annem ; hadi hadi lak lakligi kesde gelin kahvaltiya lale sen yerinden memnunsun heralde kiz kalk hadi bir suru is var. demesiyle kalktim guzelim yumus yatagimdan. Ha bu arada kendimi tanitayim ben lale 14 yasindayim ela gozlu kahverengi sacli kilolu ve gozluklu bir kizim  kismetse liseyide kaskarli mahmut lisesinde  bitirecegim pek istemesemde . ablamla uniformalarimizi almaya giderken ablamin arkasiyla karsilastik el sikistilar adi cenkti ablamla o kadar samimi olmasalarda gorduklerinde birbirlerine selam veriyorlardi gerci ablama herkez oyleydi cunku ablzm popi denen kizlardandi anlsmiyorum nasil populer olduysa artik  alt tarafi gitar calabiliyor sarki soyluyor ve dans kusruna gidyordu ha bide su mavi gozleri tamam guzeldi ama... Ahh liselileri anlamak cok zor. Eve geldigimizde hemen yatagima gecip uyumaya calistim yarin lise hayatim basliyor aslinda heycanliydim bakalim neler olacak deyip  gozlerimi kapattim.

Sahte ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin