Zilin calmasiyla sinifa ciktim ilk gun oldugu icin dersler bostu. Herkes birbiriyle tanisiyordu gulusuyorlardi bana dusen de sadece onlari izlemekti derken yanima mavi gozlu sari sacli bir kiz geldi meraba deyip tebessum etti bende karsilik verdim acikcasi sasirmistim ilk defa ben baskasini yanina gitmeden birisi yanima gelmisti baya sohbet ettik iyi kizdi adi tugba gercektende guzel ismi vardi zil calinca disariya cjkmak istedigini soyleddi birlikte disari ciktik. Bide disarda kimi gormiyim leventi gordum gozlerimi ovusturdum aa ewet gercekren o arkadaslariyla sohbet ediyordu. Gercekten durusu bile tatliydi . Gozlerimi ondan alamiyordum o ise benim ona baktigimi. Farkinda bile degil . Tuffbanin cimciklsmesiyle kendime gsldim tugba:nereye bakiyosun kiz oyle dedi bende:nereye bakicam oyle yere bakiyorum tugba:hmm yerlerde tas dolu dimi bende:sormaa dedim ve birlikte ggildum tugbaya laventi gosterdim taniyor mu diye ama tanimadgini soledi ahh geri kafali lale kiz seninle ayni yasta okula yeni gelmis nerden tanisin salak.okuldan eve gidince ablami sorguya csktim tabi ilk once neden beni beklemedigini sordum oda:arkadaslarla oyle ayarlamistik o yuzden dedi neden haber vermedigini sordum ablsm kekeleyerek :s s sana hesap mi vericem sanane dedi . Basimi yere egdim ve tamam abla bundan sonrada bekleme o zaman dedim ablam ona kirildigimi anlayinca :ya lale yapma boyle dedi ben kisik sesle:benden utaniyorsun degil mi ? Dedim o ise kafasini yere egdi ben zaten anladim anlayacagimi deyip odayi terkettim. Aglayarak lavaboya kostum aynaya bakinca aglayincada daha cirkin oluyormusum yarim saatim lavaboda gecti . Sonra yatagima gectim ve telsfonu aldim facede bir arkadaslik istegi kim acaba acinca adi tugbaydi hii tamam bu bygunki tanistigim kizz hemen ekledim .telefonumla ugrasirken kapiya birisi vurdu: gelebilir miyim . Bu ablamdi gell diye sesiz soyledim .. Ablam benden ozur diledi yaptiginin yanlis oldugunu ve bir daha yapmayacagini soyledi ben zaten unutmustum ablama hemen leventi sordum cunki ablamla tanisiyor gibilerdi ablam hemen :off lale oraya hiccc girme ..