2.bolum

39 2 0
                                    

Sabah erkenden alarmin calmasiyla uyandim hemen elimi yuzumu yikayip saclari topladim ablamin odasina girdim uyandirmak icin fakat odasinda yoktu erkenden okula gitmisti nsden bu kadar erken gittiki belki erkek arkadasi cem almaya gelmisti  yada benimle ayni okulda okumak istemiyordu acaba benden mi utaniyordu  kendi kendime soylenirken annem;ne soylenip durugorsun hadi servis geldi cabuk ol demesiyle firladim. Servisin icinde cok az ogrenci vardi hemen en arkaya gectim utandim biraz hepsi  bana bakiyordu onumdeki kiz bana bakip guluyordu.Atarli bir kiz oldugum icin hemen cevap vermek istedim fakat lisenin ilk basinda kavga edemezdim. kafami cevirip hic tinlamadim. Sonunda okula gelmistik hakliydim ablami cem almisti arabanin onunde konusuyorlardi ablamin beni gormdsiyle  yuzundeki ifade degisti yanlarina gitmekten  vazgectim  sinifimi aramaya basladim 9/B sinifindaymisim .sinifa girip en one oturdum.lisede takdir almayi planliyordum ablam her ne kadar alamazsin desede almayi hedefliyorum. Sinif arkadaslarimda sinifa girerken bana baktilar sanirim kilom yuzunden cok dikkat cekiyordum .arkadan bir ses geldi ;arkadaslar biz sinifi gscemeyiz heralde oradan baska bir ses; neden diye sordu ayni kisi tekear cevap verdi ;onumuzde ki pandaya bakarsak tahtayi goremiyecegiz . Herkes gulmetye basladi acikcasi cok utandim aglamak istiyordum ama aglamayacaktim cok sinirlendim ve yerimden kalkip en arka siraya gectim.  Ayni cocuk ;ha soyle demesi biraz bizide dusun . Derken hoca geldi icimdeki kelimeler adeta birbirine baglanmisti o cocuva haddini bildifmek istiyordum ama onun yerine susmayi tercih ettim neden boyle salaklik yaptim ki  ilk ders sonunda bitmisti. Karnim acikmisti kantine indim orada ablami bide arkadaslarini gordum. Yanlarina gitmek istiyordum ama beni tersleyeceklerinden korkuyordum ki cem bana lale diye bagirdi ;gelsene lale dedi acikcasi gitmekle gitmsmek arasinda kalmistim ama gitmeyi tercih ettim sinifta tek basima oturacagima yanlarina gidiyim dedim icimden ve gittim. Ablam ceme kizarken digerleride bana bakiyordu cem :arkadaslar bu benim sevgilimin kardesi lale dedi ve digerleri ise  memnun olduk gibi sozler soyledi onlar konusyorlardi kendi aralarinda bende dinliyordum  arkadan bir ses geldi ;way way way bakin kimlerde burdaymis . Cem hemen arkasina bakti digerleride tabi ben masada oturup yemek yiyodum hala cem cocuga ; ne var lan  dedi cocuga ablam ;cem , levent  bari bugun yapmayin dedi.hmm cocugun adi leventmis isminde meymennet yok  kavga olacagini anlayinca arkama dondum merak etmistimde cocugu  donmemle yuzune bakakaldim icimden ;oh my got ,tas... sanirim asik olmustum gozlerimi alamiyordum bu kadar yakisikli biri olur mu yaa yesil gozlu siyah sacli uzun boylu kasli v ed gamzeli birisiydi .gamzesini ne ara gordun lan derseniz ablama bakip gulmustu iki tane belediye cukuru gibi  gamzesi vardi .her neyse cem ;sude sen karisma dedi . Sude (ablam): levent lutfen gider misin dedi .levent ; peki ama sen istedin diye gidiyorum diyip gitti . Acikcasi ablama kufurleri sayiyordum icimden neden gondermisti onu .tekrar gormek istiyordum acaba hangi siniftaydi off lale off simdi de bununla ugras sanki baska isim yokmus gibi .

Sahte ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin