Bölüm şarkısı : Mustafa Ceceli - BedelBADEM ŞEKERİ / TEXTİNG
0.2
~
Badem Şekeri : Hanimiş benim Hilal'im (08.05)
Badem Şekeri : İlk aşkım, bal peteğim (08.05)
Badem Şekeri :Lâyık olmasa da sana (08.05)
Badem Şekeri :Akrostiş yazdım çiçeğim (08.05)
Badem Şekeri : Lan seni yerim (08.05)
Badem Şekeri : Oha hayatımda ilk defa birine akrostiş yazdım (08.05)
Badem Şekeri : Lan hayatımda ilk defa bırak akrostişi şiir yazdım ldşskdndf (08.05)
Badem Şekeri : Aşkın beni şair yaptı be güzelim (08.05)
Okulun bahçesine geldiğimde cebimdeki titreşimle irkilsem de yürümeye devam ettim. Gözüme bizimkiler çarptığında onlara doğru ilerlemeye başladım. Ada'nın bakışları beni bulduğunda 'gel' dercesine ellerini sallamaya başladı. Başımı hafifçe sallayıp yanlarına ilerlemeye devam ettim.
"Günaydın aşkım" dedi boynuma sarılarak. Karşılık verip "Günaydın" demekle yetindim. Ardından Bora'ya döndü bakışlarım.
"Günaydın baldız"
"Günaydın uğursuz enişte"
Yüzünü buruşturduğunda güldüm. Ardından yanlarındaki çocuk çekti dikkatimi. Kaşlarımla çocuğu işaret ettiğimde Bora oturuşunu düzeltti.
"Bu Aytaç, benim arkadaşım. Okula bugün başlayacak, yeni yani"
Anladığımı belirten mırıltılar çıkardığımda uzattığı eli sıktım. "Hilal" dedim kısaca.
"Memnun oldum" dedi sakince. Sessiz kalıp karşılarındaki banka oturduğumda telefonumu çıkartıp WhatsApp'a girdim. Badem Şekeri'nin attığı mesajla ister istemez gülmeye başladım. Yanımdakilere belli etmemek için ağzımı kapatırken bu kez daha da fazla gülmeye başladım. Bora ve Ada bana ağzı aralık bir şekilde şaşkınlıkla bakarken dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Bora" dedi hipnotize olmuş bir şekilde Ada.
"Ada" dedi aynı şekilde Bora.
"Az önce benim gördüğümü sen de gördün mü? HİLAL BİR MESAJA GÜLDÜ!"
"Bence rüyadayız" dedi inanamaz bir tavırla Bora.
"Niye bu kadar şaşırdınız?" diye sordu bu kez Aytaç.
"Ay!" dedim yüksek sesle. "Ne abarttınız be! Alt tarafı komiğime gitti. Ben gülmüyor muyum hiçbir şeye?"
"Evet!" dediler aynı anda. Göz devirdiğimde Ada sinsi bir gülüşle yüzüme bakmaya başladığında kaşlarımı kaldırdım söylememesi için.
"Benim size söylemem gereken bir şey var" dedi çarpık gülüşüyle. Yanımdaki çantasını ona doğru attığımda Bora tuttu.
"Ne diyeceksin?" dedi kaşlarını çatarak.
"Hilal'e anonimden biri yazıyor!" dedi sevinçle ellerini çırparak. Bora kaşlarını kaldırdı ve bana baktı.
"Doğru mu?"
Yutkunarak başımı salladım. Ne kadar birbirimizle dalga geçsek de bir enişteden çok abi gibiydi benim için. Çok eskiden beri arkadaştık.
"Anonimlik hâlâ devam mı ediyor ya?" dedi Aytaç. "Nasıl güveniyorsun? Adını bile bilmediğin birine"
Aslında şuan ona kızmam gerekiyordu ama haklıydı. Adını bile bilmediğim bir insanla saatlerce konuşuyorduk. Biraz saçma olsa da insan hissediyordu. Güveniyordu.
Sessiz kaldığımda Ada girdi devreye. "İnsanı söylediğine pişman etmeyin ya. Alt tarafı mesajlaşıyorlar. Adını bilmese bile güvenilir olduğunu hisseder insan. Ben mesajlarını okudum gayet de iyi bir çocuğa benziyor"
"Onu bunu bilmem" dedi Bora yüzüme bakıp. "Eğer diğerleri gibi yaparsa bu kez dövmekle kalmam haberin olsun"
Başımı salladım usulca. "Biliyorum"
"Onun mu mesajına güldün?" dedi bu kez Aytaç. Hemen de kaynaşmıştı maşallah. Gören de kırk yıllık arkadaşım sanırdı.
Başımı salladım tereddütle. Cevapsız kaldığında Bora dudağının kenarıyla güldü.
"Bizim başaramadığımız işi başarmış, ne diyeyim!"
"Deme öyle" dedim alınganlıkla.
"Şaka yapıyorum" dedi gülümseyerek. Üzerimdeki gerginlik kalktığında Ada'ya baktım. Kaşlarıyla telefonu işaret etti.
"Cevap ver hadi, bekletme enişteyi"
Kaşlarımı çattığımda dudaklarına gizli bir fermuar çekti. "Şaka yapmıştım bakma öyle"
Göz devirip telefonu elime aldığımda tekrar okudum gelen mesajı. Açıkcası bu zamana kadar kimseden böyle bir mesaj almamıştım.
Hilal : Teşekkür ederim Badem Şekeri (08.15)
Hilal : Beni güldürdüğün ve bana kendimi özel hissettirdiğin için (08.15)
~
Aman da aman anonim bey neler yapıyorsunuz böyle?
Düştük mü millet akroştişe kdşaldğskdldn
Yazmak için çok düşündüm ndnsxlndnd
Ah şu içimdeki şairane ruh... Dksldndnf
Yıldızlamayı unutmayınız❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Badem Şekeri | texting✅ {tamamlandı}
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] Badem Şekeri : Seni sevmenin bir bedeli olduğunu biliyordum ama (00.02) Badem Şekeri : Bu kadar ağır olmamalıydı be (00.03) Badem Şekeri : Bu kadar geçmemeliydin benden (00.03) Badem Şekeri : Tüm bunlara rağmen pişman mıyım? (00.03) Ba...