İkebukuro halkı , öğlen çıkan haber ile çıkan dedikodularla çalkalanıyordu . Sokaklar fısıldaşmalarla , chat sayfaları mesajlarla doluydu . Çoğu kişi aldıkları haber ile sevinirken Ryugamine Mikado ve birkaç kişi daha üzülmüştü . Shinra da üzülenlerden biriydi . Sonuçta arkadaşı gitmişti . Bir veda bile etmeden herkesi terk edip gitmiş ve bir daha geri dönmeyecekti . Celty , Shinra'yı sakinleştirmak için uğraşırken bir başka evde bu habere en çok sevinmesi beklenen kişi çökmüş durumdaydı . Bu haberi böyle almamalıydı . Hatta böyle bir haber almamalıydı .
Sarışın adam elinde telefon ile kaçıncı kez aradığını hatırlayamadığı siyah saçlı adama ulaşmaya çalışıyordu . Bir yandan da " Telefonu aç artık , İzaya . " diye söyleniyordu . Bu sırada televizyonda çıkan haberle beraber afallamış ve telefonunu elinden düşürmüştü .
' Orihara İzaya öldü . '
" İkebukuro'nun en tehlikeli adamı Orihara İzaya , sabaha karşı ölü olarak bulundu . Ceset , bir ara sokakta bulunmakla beraber yüksek bir binadan düşerek öldüğü anlaşılıyor . Yetenekli muhbirin ölümünün intihar olduğundan şüpheleniliyor . Bu bilgi hâlâ tam kesin olmamakla birlikte , polis ' cinayet değil intihar ' açıklaması yaparak genç muhbirin neden intihar ettiğiyle ilgili kafalarda soru işaretleri bırakıyor . Acaba cidden kendi mi atladı yoksa biri mi itti ? ... "
Haberleri sunan kadın hâlâ açıklama yaparken sarışın adam ayakta durmakta zorlanıyordu . Geriye doğru sendeleyerek ilerlerken koltuğa takılmasıyla koltuğa oturmuştu . Haberin gerçekliğine inanamıyordu . İzaya daha dün onunla uğraşırken neden intihar etsin ki ? Shizuo bunu kabul edemezdi . İzaya'nın böyle gitmesine izin veremezdi . Ama çok geç kalmıştı . Tüm hafta garip davranışlarının ve " Son oyunum seni de memnun edecek " demesini nedeninin bu olduğunu anlamıştı sarışın . Yine de inanmak istemiyordu . İzaya'nın kendisi yüzünden intihar ettiğini kabul edemiyordu .
Bu haber tüm İkebukuro'da çarkalanırken Shizuo , spikerin son söylediğine takılmıştı . " Genç muhbir Orihara İzaya , tüm mal varlığını Fujisaki Matsuro'ya miras bıraktı ... " demişti . Fujisaki Matsuro . Hepsi o adamın suçuydu . Her şey onu gelmesi ile başlamıştı ve şimdi İzaya ölmüştü . O adamı bulup İzaya için hesap soracaktı .
______________________________________
Yeni bir kitaba başladım umarım beğenirsiniz . İlk bölüm kısa oldu ama olsun . İyi okumalar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezar Taşı
FanfictionKeşke kaybetmeden anlasak elimizdekinin değerini çünkü kaybımız geri dönmeyecek . En azından Shizuo'nun kaybı bir daha dönmeyecekti . İzaya ise sonunda herkesi mutlu edebilecekti . Yani o öyle düşünüyordu . Kim bilebilirdi ki koca canavar'ın , en bü...