3.BÖLUM

75 2 0
                                    

Ohhh sonunda okuldan çıkıyoruz dövmeciye gittim direk Barlas'da ordaydı eminim. Kapının önüne geldim derin nefes alsım ve içeri girdim.

"Selam."

"Senin burda ne işin var?"

"Dövme yaptırmaya geldim eğer iznin olursa tabi."

"Başka yer bulamadın tabi."

"Yoo buldum da ama keyfim buraya gelmek istedi."

"Tamam otur şöyle. Ne yaptıracaksın."

"İsim yazdıracağı m."

"Yanında defter var defterden bak modellere."

"Gerek yok ben senin el yazını istiyorum." Diyince garip bir bakış attı bende ona tabi ki. İğneyi alıp bana doğru yaklaştı.

"Nereye istiyorsun." Demesiyle tişörtümü çıkardım. Hop hop sakin olun içimde atlet var jsjsjsjsh. Atletin omuzunu indirdim. Barlas şaşkındı, bu kadar cesur olmamamı yoksa dövmeme mi bilmiyorum.

"Bu dövmenin altına istiyorum." Uzun uzun baktı dövmeme.

"Ne yazmamı istiyorsun peki?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne yazmamı istiyorsun peki?"

"Barlas."

"Ne!!"

"İsmini yazmanı istiyorum."

"Ney!! Bence sen şaşırdın iyi değilsin."

"Yooo gayet iyiyim sadece beni istemeyen birine onu sevdiğimi kanıtlamaya çalışıyorum sonuç olarak eğer kabul etmezsen de en azından ismin benimle olur."

"Sen manyaksın."

"Evet olabilir kaybedecek brşeyim olmadığı için manyadım." Barlas dövmeyi yapacağı yeri uyuşturmak için iğneyi yaklaştırdı.

"Heyy dur uyuşturmanı istemiyorum."

"Bende uyuşturmadan yapamıyorum. Sen yoksa iğneden mi korkuyorsun?"

"Yoo ne alakası var benim canım  acımaz."

"Olsun ben yinede yapmak istiyorum." Dedi ve iğneyi soktu o canım vücutuma. Gözlerimi kapattım ve sakin olmakta kararlıydım ki bir an bütün bağlar koptu bende."

(BARLAS)

Ciddi olamazsın iğneden mi korkuyorsun jsjjshsh. Bayılmasını kale almayarak dövmeyi bitirdim. Hala uyanmayınca alkol koklattım. Biraz kendine geldi.

"Hey deli kız iyi misin. Uyanmayı düşünüyor musun."

"Hıhı iyiyim ama kolumu hissetmiyorum."

"Nasıl ya emin misin. Ya şimdi bunu da mı hissetmiyorsun."

"Hayır. Hoşlanmıyorum iğneden sen."

"Bu nasıl konuşma ya. Evin nerde senin götüreyim mi seni."

"Bilmiyorum götürme beni o canilere. İMDATT.."

SENSİZ OLAMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin