2.BÖLÜM

96 2 0
                                    

"Gidemiyceğimi bende biliyorum. Ama sormak istedim."

"Nerden biliyorsun."

"Eğer tahmin ettiğim yerse orası kapandı bu nedenle gidemiyeceğimi biliyorum."

"Sanmıyorum bahsettiğin yer olabileceğini."

"Hocam söyleyin işte nerde yaptırdınız."

"Benim size tavsiyem bukadar meraklı olmayın özelliklede benimle ilgili şeyleri merak etmeyin. Bunu ilk ve son sayıp söylüyorum. İstanbul'da Kadıköy'de yaptırdım." Tahmin etmiştim o çocuk sensin eminim.

"Tavsiyeniz için teşekkür ederim ama tavsiyenize uyacağımı pek sanmam bu saatten sonra."

"Siz bilirsiniz ben uyardım." Bu bakış ne şimdi ne alaka yaa.

Zil çaldı öğretmenler odası yine doldu. Edebiyat hocası selda hoca bana doğru yürüdü ve yanıma otudu.

"Ayliz hocam sanırm Barlas hocamızla da tanıştınız. Pek konuşmayı sevmez kendisi güldüğü tek anlar öğrencilerle onlarla arada sıra da konuşur. Kısacası onunla konuşmanızı tavsiye etmem... "

"Teşekkür ederim beni aydınlattığınız için ama merak etmeyin benimle konuşmak zorunda kalacak." Diyerek yerimden kalktım arkamda şaşkın bir yüz ifadesi bırakmıştım. Kantine indim ve bir caffe alıp bahçeye çıktım. Öğrencileri seyretmeye başladım derken tam o esnada zil çaldı derse gireceğim sınıfı yerini öğrendim ve oraya doğru yol aldım... Sınıfa girdim ve klasik olarak önceki sınıfta sorulan soruları sordular. Tabi burada biraz daha seri davrandım çünkü bende bişeyler sormak istiyordum.

"Kızlar erkeklere giren beden eğtimi hocanız hakkında bir bilginiz var mı?" Yine bir kargaşa çıktı sınıfta. Sınıfı susturdum ve öğrencileri teker teker kaldırdım."

"Hocamızın ismi Barlas Karabulut, okula yakın yerlerde dövme salonu var, aynı zamanda nerde olduğunu bilmediğimiz bir yerde gece kulübü varmış. Okuduğu üniversiteye gelirsek Tıp mezunu gerçi ilginç bir durum neden doktor olmak yerine beden eğtimi öğretmenliği anlamadık ama. Lisede de fotoğrafçılık okumuş fotoğraf atölyesi var evinin oralardaymış oda."

(Evi nerde acaba?) İçten içe düşünürken düşünmekten vazgeçip konuştum.

"Neyse çok teşekkür ederim kızlar bunları bana anladığınızı Barlas hocanıza söylemeyin lütfen." Zil çaldı dersten çıktım. Gün boyu derse gir çık yaptım sadece 1 saat boşluk vardı.

Sonunda çıkıyoruz. Ne yorucu gündü bee. Aklıma bir fikir geldi Barlas tam önümdeydi arabayla gelmiş anlaşılan arabaya bindi bende hemen arabama bindim ve onu takip etmeye başladım. Bir sağdan bir soldan ay başım döndü bu ne yaa. Ohh sonunda durduk. Burasıda neresi böyle. Geldiğimiz yer eski bir villa gibi bir yerdi perdelerin hesi kapalı kocaman bahçeli bir villa burada mı yaşıyordu yani. Neyse evini bulduk gerisi kolay. Hemen fark edilmeden oradan ayrıldım.

Sonunda eve vardım. Banyo yaptım, telefon çalıyor acaba hangi akıllı.

HAYIRSIZ arıyor... 

aaa jsjsjsj.
"Alo efendim hayırsız ama hayırlı kardeşim."

"Ayliz neden böyle yapıyorsun kankacım. "

"Boş yapma Rüzgar yoruldum bütün gün zaten."

"Tamam kankam yaa. Günün nasıl geçti diye aradım ben."

"Güzel geçti yani zor bir okul biraz sürekli kavgalar oluyormuş okulda. Ama bomba bir haberim var sana 1 saatliğine gel konuşalım hadi."

"Ooo kardeşim beni evine çağırırda ben gitmemi? Hemen geliyorum."

SENSİZ OLAMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin