8.rész

1K 31 0
                                    

,,Mély levegő és kinyitom az ajtót...,,

-Jó napot!-köszönök.
-Szia. Gyere be.-mondta az igazgatónő.-Miben segíthetek?-kérdezi kedvesen. Nagyon aranyos és mosolygós és még jó hogy nő, így legalább megtud érteni. Kikukucskálok az ajtón és szétnézek először jobbra majd balra. Nincs senki, majd halkan becsukom az ajtót.
-Valami baj van?-néz rám kérdőn.
-Igen. Ömmm. Terhes vagyok.-mondom és szerényen megmutatom a pocakom.
-Hanyadikos vagy?-kérdezi.
-Nagyon gáz ha kilencedikesen terhes vagyok egy teljesen új iskolában?-kérdezem félig sírva.
-Nem, dehogy. Drágám, nézz rám-mondja-Ezt csak neked mondom el. De én is ennyi évesen lettem terhes. Nincs ezzel semmi baj. Majd segítek titkolni.
-Nem kell, köszönöm. Úgy döntöttem felvállalom.
-Ez merész döntés, de én támogatlak. Írok igazolást. És a napi 7 órából csak 5 órára kell bejárnod, de ha neked ez sok akkor lefaraghatunk belőle még egyet. Az ebéd az jó, ugye?
-Igen, gondolom.
-Rendben. Bármikor bármi baj van szólj nekem és segítek.
-Rendben. Köszönöm szépen hogy meghallgatott-mondtam és odaadta az igazolványt.
-Viszlát-köszönök el.
-Szia.

Büszkén leveszem magamról a pulcsim és berakom a táskámban.
Nincs senki a folyosón. Rápillantok az órámra és már 8:16 volt, az órám pedig 8:00kor kezdődik. A megérzésem szerint az emeleten valahol van az osztályom.
Felfutok a lépcsőn stresszelve, majd meglátom azt a feliratot hogy 9/B. Odarohanok és pekopogok.
-Gyere be!-hallok egy mély férfi hangot. És már nyitom is az ajtót. Amint belépek minden fej felém fordul és minden szem engem néz és a hasam.
-Te biztos Camila vagy.-mondja az osztályfőnök.
-Igen.
-Szuper! Akkor foglalj helyet.-mutatott egy üres padra Sarah és egy cuki srác közé. Amint odamentem és szerényen leültem, mindenki elkezdett sugdolózni, nevetgélni, lenézően és csak úgy szimplán bámulni engem.
Sarah átadott egy cetlit amire az volt ráírva hogy ,,kitartás,,. Ránéztem Sarahra és kacsintott egyet. A matek órának hamar vége lett. Az elején beszélgettünk egy kicsit utána ismételgettünk.
Miután kiment a tanár felállok és kilépek a folyosóra. Elhaladok Cam,Nathan és a bátyám osztálya előtt. Amikor Chloe (a suli dívája) és csatlósai elém állnak.
-Na mit látnak szemeim?-kérdezi Chloe.
-Nem tudom. Én egy gólyát látok.-mondja Penelope.
-Ugyanmár te is voltál gólya-szólok vissza.
-Jól mondod voltam.-mondja Penelope.
-Én meg egy terhes gólyát látok.-gyűlölközik Edison is, aki a bátyám csaja.-Vagy hogy mondják biológia órán?vemhes?-hát ekkora idióta nem lehet Edison, gondolom magamban. De mit is vártam egy ilyentől.
-Elég már lányok. Én csak egy senkit látok az utódjával a pocakjában. Hagyjuk hadd menjen. Még beszélünk Camila, csak hogy tudd.-nézett rám majd elballagott a csatlósaival együtt.
Nagyon rosszul lettem hirtelen. Mindenki nézett és borzasztóan stresszeltem, féltem...még most is.
Lassan vége a szünetnek, de rájövök hogy nekem pisilnem kell. Bemegyek a vécébe, majd az egyik fülkébe. Megijedek a látványtól ugyanis véres a bugyim és az egész nadrágom amit most vettem észre. A vér csak folyt, nem állt meg. Hirtelen szédülni kezdtem és nem éreztem jól magam. A fejem is megfájdult. Majd leestem a földre. A szemem -igaz nem akartam, de nem tudtam ellenállni- magától becsukódott. De már nem bírtam kinyitni...

Bátyám legjobb barátjaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ