~Cam szemszöge~
Nekem ez kezd furcsa lenni. Cami 1 órája már vécén van-mondogattam magamban.
-Bakker!-csaptam a homlokomra. Valami történhetett vele. Rohantam a vécére, nem volt bent senki ezért elkezdtem nézni az 5 fülkéből az elsőt majd a másodikat és így tovább. Amikor az ötödikhez értem valahogy sejtettem hogy Cami itt lehet. Kinyitom az ajtót és lépteket hallok. Benézek a fülkébe és nem volt ott senki. Bejött két nő a vécébe és én kénytelen voltam benne maradni az 5.os fülkében. Csakhogy ezek elkezdtek pletykálni.
-Nem hiszem el hogy nem dobta el a csokrot és csak odaadta a lányának.
-Ja. Ne is mondd. Olyan helyes az a srác. Ilyen lánynak nem való. Nekem annál inkább.
-Nekem is bejön az a srác.-mondta és elkezdtem halkan nevetni, ezek még a végén összeverekednek rajtam, pedig nekem van valakim.A következő mondatra én is felfigyeltem.
-Te, te láttad azt a csajt?
-Igen. Ott ült a padon és sírt.
-Micsodaa?-ordítottam fel. De rájöttem hogy ezt nem kellett volna.
Az egyik kinyitotta az ajtómat.
-Hát tee?-néztek rám.
-Hát én-néztem le a földre-Nézzétek, ez hosszú történet. Dee. Esküszöm majd megmagyarázom de most mennem kell.
-Kukkoló-nézett rám az egyik lány.
-Igen, kukkoló-mondták és sértődötten elmentek. Ez kemény volt fogtam meg a tarkómat amikor eszembe jutott Cami. Kiszaladtam a női vécéből és aki ezt látta az nem bírta ki nevetés nélkül. De nem foglalkoztam velük. Megláttam a padot és gyorsabban futottam. Amikor odaértem egy kicsi kék ruhadarab volt. Valószínűleg Cami-é. Elkezdtem aggódni. De nem tudtam hogy jobbra vagy balra menjek. Elkezdtem gondolkodni és az árnyékből előjött egy random, idegen csaj.
-Balra.-mondta.
-Köszi.-mondtam és indultam volna csak jött Will és Sarah.
-Hol van Cami?-kérdezte Sarah.
-Nem tudom de szerintem nincs biztonságban.-mondtam és Sarah arcáról eltűnt a mosoly. Balra mutattam hogy arra menjünk amikor egy hatalmas sikolyt hallottunk.
-Sarah te maradj itt-mondta Will.
-Keressük meg azt a mocskot aki a húgomat bántja-csapott ököllel a tenyerébe Will. És én már futottam is.Hosszas idő után találtam még egy ruha darabot, majd még egyet és megláttam Camit. Láttam hogy sír, hogy ki van kötve egy padhoz és hogy az egyik fickó kezében van a melltartója. Nem volt rajta semmi. Megindultam amikor Will visszahúzott.
-Haver. Kell egy terv. Fegyver van a kezében. Hívom a rendőrséget. Majd ők intézik. Nem kell sokat várni-mondta Will. Megláttam egy tócsát Cami alatt ,,díszelgett,, aztán feljebb néztem. A vér mindkét lábán lecsorgott. Ökölbe szorított kézzel vártam a rendőröket.Megjöttek! Végre! Álltam fel mert hogy eddig Will-el ültünk és vártuk a rendőröket.
-Ilyen esküvőt apám-csapott Will a fejére.
Amikor megjöttek a rendőrök, már Daniel és Eva is ideért. Eva szép menyasszonyi ruhája kicsit megviselt volt. Kisírt szeme alatt karikák, és a szétfolyt sminkje látszott. A rendőrök elfogták a két fickót. Eva hívta a mentőket. Én és Eva mentünk a mentővel. Tudom hogy csak egy ember mehet de kikönyörögtem. Cami végig sírta az utat. Nagyon mérges voltam, ha hamarabb észre veszem akkor még megtudtam volna akadályozni.
Remélem nem vétel el.
-Áuh-ordított fel Cami. Lehetett hallani a hangján hogy ez nagyon fájt neki a hasát fogta.
-Neeee-kezdtem el sírni-Tarts ki kicsim-fogtam meg az arcát, de ő elhúzta.
A mentős megvizsgálta és ellátta a sebeit.
Amikor odaértünk gyors tempóban vitték be a rendelőbe. Megvizsgálták és utána szóltak hogy bemehetünk.
-Camila-rohant oda Eva Cami ágyához és leült.-Jól vagy?-Cami csak bólogatott. Még nem láttam ilyennek. Egész este bent voltunk vele. De egyszer se szólalt meg. Egy fotel volt csak bent. Eva elaludt a fotelben így kénytelen voltam Cami mellé feküdni. Egyből elnyomott az álom...
ESTÁS LEYENDO
Bátyám legjobb barátja
Novela JuvenilSenki nem értett meg. Mindig mindenki megalázott. Hol otthon hol a suliban. Elegem volt. Titokban elakartam költözni de akkor megjelent ő, aki miatt képes voltam maradni. Hogy megbántam-e? Nem bántam meg... Minden jog fenntartva!