Çorba: Ayran Aşı Çorbası
Ara Sıcak: Paçanga Böreği, İçli Köfte, Patates Salatası
Ana Yemek: Karnıyarık, Pirinç Pilavı, Çoban Salatası
Tatlı: Künefe
-
Benim de tabi ki herkes gibi birkaç çift lafım var, yani sadece menüme bakın ve ne kadar uğraştığımı görün. Hepsi parmaklarını yiyicek ben Cadia Vadisinin en iyi aşçısıyım, aksini iddia eden wuhan pazarındaki şeylerden yiyordur. Neyse, ben dünden gördüğüm kadarıyla 3 masa yetmemişti bu yüzden 5 masa hazırladım ve yemeklerimi de bolca yaptım, kötü yoruma açığım ama tabi ki cevap vericem.
-
Leomord: LING BEKLE BENİ BEN BUGÜN DÜNÜN İNTİKAMINI ALMAZSAM ŞEREFSİZİM.
Wanwan: En son küçüktüm, babam beni Ling'lere bırakmıştı... Ling bana bakıcılık yapıyordu, öğlen yemeği hazırladı ve yedikten sonra hastaneye kalkmıştım... ANNE BEN DHAA ÇOK GENCİM ÖLMEK İSTEMİYORUM.
Zilong: Ling'in bacakları aman yemeklerinin tadına bakmak için sabırsızlanıyorum.
-
Fazladan zamanım kaldığı için bir fincan kahvemi yudumluyordum ki kapı çaldı. Hemen koşup sahte bir gülümsemeyle içimden söverek misafirlerimiz ağırladım ama sadece Zilong çok kaslı pardon çok güler yüzlüydü. Misafirlerimiz masaya aldıktan sonra hemen sordum tabi ki
"Sunumum nasıl olmuş masa düzeni falan?"
Zilong: Çok gzl
Leomord: Masa örtüsünde ütü izi çıkmış bu arada.
"Desen o"
Lancelot: Buna para veren elini... Neyse ben sunumunu hiç beğenmedim, bu arada inşallah yarasa çorbası falan koymazsın önümüze.
"yHa aRkDşLar nEdeN üStüMe gELiosNz?"
Ağlayarak odadan çıkıp mutfağa koştum
O sırada masada
Lancelot: Ay ne dedik sanki hemen ağlamaya başladı.
Leomord: Ev corona gibi kokuyor
Wanwan: O ne amk
Alice: Ben bi gidip bakim iyi mi değil mi
-
Mutfakta çömelip ağlamaya devam ettim ama Zilong peşimden iyi miyim diye kontrol etmeye gelmedi hüğ
"NERDESIN ALLAH BELANI VERSİN, NERDESİN BACISINI SSS-SEVDİGİM..?"
Alice odaya girdi
Alice: Çorbaları koy da içelim yelloz açız aç
İçimden götümü ye sen baş orospu diyerek çorbayı masaların olduğu yere götürdüm. Herkesin çorbasını hazırlayıp içmelerini bekledim.
Leomord: Bu çorbayı da sıcak servis etmezsin be...
Irithel: Soğuk zaten ama tadı hiç güzel değil
Leomord: Soğuk değil mi? Kime göre neye göre?
Wanwan: Çok güzel olmuş
Fanny: Bebek maması gibi olmuş
"yA bi ayran aşı çorbası nasıl bebek maması kıvamında olabilir BARİ MANTIKLI KÖTÜ YORUM YAP."