Çorba: Mercimek Çorbası
Ara Sıcak: Kıymalı Kol Böreği, Kısır
Ana Yemek: Tepsi Kebabı, Pilav, Mevsim Salatası
Tatlı: Kazandibi
-
Evet, misafirlerim gelmeden önce söylemek istediğim birkaç şey var. Bakın, ben bu menü için çok uğraştım. El açması böreğin var öncelikle, misafirlerimin emeklerimi görmezden gelmemesini umuyorum.
~ ~ ~
Lancelot: Ahahah ne zamandan beri ölüler yemek yapıyo? Neyse inş zehirlenmeyiz.
Silvanna: Leomord bey duyduğuma göre Abysstenmiş. Bizi zehirlrmeye çalışacağını düşünüyorum. O yelloz Vexana demiştir yemeklerine zehir koy diye. Neyse tadınca anlıycaz.
~ ~ ~
Kapı çaldı, hemen yetiştim ve misafirlerimi selamladım. Maşallah ordu getirseydiniz amk inşallah yemekler yeter. Neyse sonra misafirlerimi masaya aldım ama sığmadıkları için iki masa daha hazırlattım. Hepsi çok güler yüzlüydü o yüzden hepsini amk.
Lancelot: Masalar eksik.
O an içimden sövdüm. Orduya mı masa hazırlıyorum amk evin içinde üç masa hazırlattım hala yetemedik beyefendiye.
Claude: Ben masa sunumunu pek beğenemedim çok karanlık.
"Işıkları yakim o zaman"
dedim. Mal amk abyss evimdir hala karanlık diyorlar isterseniz hello kittyli yemek takımı koyayım önünüze.Guinevere: Claude haklı içim karardı ya bu ne
Alice: Neyse, servise geçelim masayı da beğenmediğinize göre.
Çorba tenceresini ve kepçeyi alıp yanlarında mükemmel sunumumu yaptıktan sonra biri kaşığını çorbaya batırdı ve ucunu yaladı.
Gusion: Bu ne amk mercimek tadı var
"Mercimek çorbası çünkü?"
Gusion: Yani... ağır olmuş biraz.
Mal amk mercimek çorbası nasıl ağır olabilir?
"Tadına bakarsan karar verirsin kaşığın ucunu yalamayla anlaşılmıyor o şeyler."
Lesley: Tuzu çok olmuş ya
Lancelot: Baharatı fazla kaçmış çok acı
"Çorbaya acı bir baharat eklemedim amk"
Lancelot: Tm sıcaktan öyle geldi herhalde.
Zilong: Güzel olmuş ama pek güzel olmamış
Alice: nE
Ling: Kesinlikle Zilong'a katılıyorum
"Pardon ama o ne amk?"
Alice: Ara sıcaklara geçelim
Hemen tabakları aldım gidip hazırlamaya başladım, içerden hadi bee kaplumbağa mısın mübarek falan diye bağırma sesi geliyordu.
"Geldim geldim."
Herkesin tabaklarını verdikten sonra yemelerini bekledim. Tabi ki herkes birkaç ısırık alıp yorum yapmaya başladı.
Selena: Bir şey diyim mi? Bu börekten deterjan tadı alıyorum.
"nE nasıl amk?"
Selena: Evet Dur bak yine alıcam, evet yine aldım. Hatta marka verebiliyor muyuz?