🔞Taejin🔞

51 4 2
                                    

FIGYELEM! Ez a fejezet erotikus tartalmat tartalmaz, néhol durva momentumokkal, kiskorúaknak nem ajánlott! (AMaknaeInKpop bizony neked sem)
Mindenki csak saját felelősségre olvassa!

Aki marad, jó szórakozást!

Szavak száma: 2470

- Jin maradj itt velem! - kérlel Taehung. A többiek körülbelül fél órája mentek el itthonról fotózásra, meg gyakorolni az új koreográfiát, szóval későn érnek haza. Mi azért maradtunk itthon Tae-vel, mert elég csúnyán megfázott és én maradtam itthon ápolgatni. Szinte már a második anyjuk vagyok... Ami azt illeti megközelítőleg még egy hétig minden nap ápolgatnom kell, legalábbis ameddig meg nem gyógyul, de én ezt nem bánom. Sőt, örülök is neki, hogy egy kicsit kettesben lehetek vele, ugyanis nem tagadom, bejön nekem. Azt nemtudom, hogy szerelmes vagyok-e, de kezdek egyre jobban biztos lenni abban, hogy igen. 

- TaeTae főznöm kell, majd később jövök. - mondtam neki, de nem hagyta annyiban. 

- Jin hyung kérleek! Most úgyis csak ketten vagyunk, majd rendelünk valamit, de most szükségem van rád! - makacskodott. 

- Jólvan, de csak egy kicsit. - a diadalittas mosolya engem is mosolygásra késztetett. Esküszöm azzal az édes téglalap mosolyával még szexibb. Nem Jin, embereld meg magad! Te sem akarod, hogy Taehyung lássa hogy miatta áll a farkad ugye? - szidtam magam gondolatban, majd befeküdtem mellé. Egymással szembe feküdtünk, én átkaroltam a derekát, ő pedig a mellkhasomhoz bújt. Én a haját simogattam, ő pedig a pólómon keresztül simogatta hasamat és a mellkhasomat. A lábaink is összeértek. Bármit megadtam volna azért, hogy ez a pillanat örökké tartson. 

- Köszönöm Jin hyung, ez így most kényelmes - szólalt meg selymes hangján. Csak jobban magamhoz szorítottam, jelezve, hogy vettem.

Egyszer csak közelebb bújt hozzám és éreztem, hogy a férfiassága a combomnak nyomódik. Szuper. Jólvan Jin, semmi gond. Belégzés, kilégzés. Csak semmi piszkos gondolat. Menni fog...ugye?

Még egy ideig így fekszünk, eltelt már egy óra is, vagy talán csak egy fél, nemtudom. Teljesen elvesztem mellette az időérzékemet. A kezemmel még mindig a haját simogatom. Istenem de puha... 

Csak fekszünk, egymást ölelve, én pedig egyre nehezebben tudom visszafogni a piszkos gondolataimat és a vágyaimat. Az pedig csak még egy lapáttal rátesz, hogy minden lélegzetvételét hallom, és érzem a nyakamon a kifújt levegőjét.
Egyszer csak megérzek valamit. Méghozzá a combomon. És az a valami nem más, mint Taehyung. Mármint a kicsi Tae. 

Hirtelen nem értettem hogy mi van. Most...ez most miattam lenne? Biztos nem. Próbáltam nem foglalkozni az érzéssel - hozzáteszem nem sok sikerrel -, amikor pár perc múlva nekiállt mocorogni, még jobban az ölelésembe bújt, ezzel a férfiasságát mégjobban hozzámdörgölve. Na most már tényleg nagyon-nagyon nagy önuralom kellett, nehogy itt és most leteperjem és megdugjam. Azt ne mond hogy kanos vagy. Meg se mertem mozdulni, észre sem vettem, hogy még a hajának a simogatását is abbahagytam, csak akkor tűnt fel, amikor felhívta rá a figyelmem. 

- Hyung simogasd még a hajam. - istenem az a hang! Önkéntelenül is elképzeltem, ahogy a gyönyörű hangján kéjesen nyög alattam. Najó Jin most azonnal állj le! Már így is kezdesz éledezni, ha így folytatod, ezt Taehyung is meg fogja érezni. Na mindegy, újra simogatni kezdtem a fejecskéjét. Egyszer csak TaeTae mégjobban hozzámsimult, a csípőjét ha lehet még jobban hozzám nyomta, ezúttal viszont a merevedése nem a combomat találta meg, hanem a - már jócskán éledező - tagomat. Baszki...ezt most direkt csinálja velem? Mennyire lehet felizgulva? Amint ez Taehyungnak is leesett, elkezdte mozgatni a csípőjét. Ez annyiból állt, hogy egy kicsit távolabb húzódott (de csak a formás fenekével, a felsőteste ugyanúgy hozzámsimult), majd újra hozzámdörgölte magát. Ez a gyerek az őrületbe kerget és kezdem felfogni mennyire lehet beindulva... A tettei hatására egy nagy sóhaj szaladt ki a számon. Taehyung felnézett a szemembe, közben egy pillanatra se hagyta abba amit csinált. A szemeiben csupán két érzelmet véltem felfedezni, de azt nagyon intenzíven. Ezek pedig nem voltak mások mint a kéj és a sóvárgás.

BTS oneshotsWhere stories live. Discover now