5-Biletul

141 5 0
                                    


Ma trezesc dimineata cu o  durere de cap, ma stramb si ma ridic din pat inaintand spre baie. Dau drumul apei si astept pe marginea cadei cu ochii pe jumatate inchisi. Ma bag sub jetul de apa, si ma spal. Ies din dus si imi iau un halat de matase alba pe mine, ma spal pe dinti si ies din baie. Ma duc in fata dulapului de unde imi iau hainele astea:

 Ma duc in fata dulapului de unde imi iau hainele astea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-e prea lene sa iau altele. Ma uit la ceas si scot un mic tipat, era opt si jumatate. Imi iau repede rucsacul, bani, telefonul si cheia de la o masina. Cobor fuga si ma duc in garaj sa imi iau masina. Este o Tesla roadster alba, cu geamuri fumuri, ma urc in ea si pornesc spre casa lui Zoey. Clansonez de doua ori, iar ea iese repede din casa, urca masina si o tulim de acolo, spre liceu.

Ajungem in 10 minute, coboram repede, o inchid si pornim spre intrare. Mai avem doar 10 minute din ora asa ca nu avem de ce sa mai intram.

-Ce-i cu sapca? O intreb cand ne asezam pe scari.

-M-am spalat pe par si nu am avut timp sa-l usuc, spune iar eu incep sa rad. Zo apeleaza la o firma de curatenie-ma gandesc si eu ca trebuia sa sune, la ce a fost azi-noapte-. Se suna de iesire, iar toti ies din salile de curs. Vine spre noi o fata si un baiat.

-Z, cea mai tare petrecere! Ridic din sprancene, si de cand e ea "Z"? Ne ridicam in picioare, ea multumindu-le intre timp. Mergem spre dulapurile noastre pentru a ne lua manualele pentru ora urmatoare, matematica. Telefonul imi suna, era Todd.

Convorbire telefonica

-Alo? Ii spun eu

-Unde esti, de ce nu esti la liceu? Ma intreaba panicat

-Sunt la liceu, si m-am scapat adormita, ii spun calma

-Ne intalnim la ora, spune si inchide


Convorbire telefonica incheiata

Mergem spre clasa, iar pe drum ne intalnim cu Sara si cu Serena, care ne opresc

-Eu ma duc inainte, ne vedem in clasa, ii spun lui Zo, apoi plec. Intru in clasa unde il vad pe Todd panicat, cu un bilet in mana. Ma asez langa el si imi las rucsacul pe jos.

-Ce e? Il intreb cand vad ca nu isi schimba starea de spirit, nu spune nimic insa imi intinde biletul pe care il avea in mana.

"Am vrut sa iti spun doar daca Dastin ti-a tras-o bine, nu de alta dar am auzit ca ti-a placut mult"

Ma albesc la fata, scap biletul pe banca si privesc in gol. Cine dracu a scris asta?

-Cine ti-a dat asta? Il intreb, nervoasa pe Todd in soapta fiindca ora incepu-se

-Am gasit-o pe banca, spune in soapta, imi pun  capul in maini, cine ar face asta? Plus ca nu am fost singura cu el decat pe balcon, in vazul lumii, iar la Zo in camera n-am facut absolut nimic. Imi iau rucsacul in mana si ies ca un fulger din clasa. Trebuie sa aflu cine a facut asta. Ochii incep sa imi lacrimeze de nervi. Cand ies pe usa ii vad pe Kevin si pe Dastin intrand pe poarta liceului, cei doi ma observa si vin la mine, dar eu ii depasesc si intru in masina. Telefonul imi vibreaza, am primit un mesaj de la Zo "Unde ai plecat?" ii spun ca am plecat la sediu, iar lui Todd ii trimit un mesaj sa nu spuna nimanui, in special lui Zoey. Pornesc masina si ma indrept spre sediu, trecand de cateva ori pe rosu. Intr-un final ajung la sediu, imi iau telefonul si ies din masina, intrand in sediu trantind usile in urma mea. Ma duc in biroul lui Marco, un hacker foarte priceput.

-Marco, am nevoie de ajutorul tau, vreau sa intri in site-ul liceului la camerele de supraveghere din clasa a 12-a A de la opt dimineata pana acum, ii spun foarte repede, el incuvinteaza si inecepe sa tasteze ceva. Dupa zece minute termina treaba, imi explica cum controlez camerele, iar apoi iese lasandu-ma singura. Incep sa ma uit de la ora opt dimineata, nimic important. Pe la opt si un sfert observ pe cineva dand tarcoale in jurul bancii mele. Era Mara. O omor. Ma ridic repede de pe scaun, imi iau rucsacul si ies din sediu. Ma urc in masina si pornesc spre casa, dupa cam zece minute ajung acasa, parchez masina in garaj si intru in casa. Din sufragerie se aud cateva voci, ma indrept inspre acolo, era mama cu inca o femeie. Cand mama ma vede se ridica si vine si ma imbratiseaza, eu facand la fel.

-Stai putin, tu nu trebuia sa fi la liceu? Si ai plans? La naiba, dau din cap in semn ca nu.

-Ma simt cam rau, ii spun, iar ea aproba.

-Ea e Eleanor, noua bucatareasa. Dar de ce avem nevoie de o bucatareasa?

-De ce avem nevoie de o bucatareasa? O intreb cu o spranceana ridicata

-Eu si cu tatal tau va trebui sa mergem pentru doua saptamani la Paris, ma incrunt

-Asta inseamna ca nu veti fi acasa de ziua mea? Intreb eu trista, ma imbratiseaza si imi sopteste un imi pare rau. Eu ma duc in camera, spun si ma desprind din imbratisare, mergand sus in camera mea, trantind usa si incuind-o. Imi arunc rucsacul undeva prin camera, iar pe mine ma arunc in pat, imi pun perna pe fata si incep sa tip. O bataie in usa ma face sa ma opresc, dar nu si sa imi iau perna de pe fata.

-Scumpo? Vreau doar sa iti spun ca plecam intr-o ora si as vrea sa imi iau ramas bun...Deschide te rog! Nu ii spun nimic, doar tac malc. O aud oftand, dupa care pasi indepartandu-se. Ma ridic din pat si ma indrept spre baie, vreau sa stau doua ore in apa fierbinte cu o masca pe fata. Dau drumul apei in cada, imi prind parul asa incat sa nu il ud, imi pun o masca pe fata, imi dau hainele jos si ma las in apa firbinte. Dupa cam o ora, apa se raci-se si decid sa ies, ma spal pe fata si imi iau halatul de matase, probabil parintii mei au plecat deja.

-Roscato! Tipa cineva de la parter, iar al cel cineva este Zoey, n-am chef de ea acum, de fapt n-am chef de nimeni, asa ca nu o sa cobor. O sa plece dupa untimp, sper. Ies din baie si ma duc in dormitor de unde imi iau pijamalele astea:

 Ies din baie si ma duc in dormitor de unde imi iau pijamalele astea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si o pereche de papuci de casa negri. Azi am de gand sa ma uit pe Netflix, alaturi de Barbie, tigrul meu, mancand. Cobor la parter sperand ca Zoey plecase. Ajung la baza scarilor si nu vad pe nimeni in sufragerie, ceea ce e bine. Ma duc in camera lui Barbie ca sa ii dau drumul, ea iese numai decat si se tolaneste pe canapea, ma asez si eu langa ea si pornesc televizorul. Se aud ceva sunete din bucatarie, cred ca e Eleanor. Ma ridic si ma duc inspre acolo. O vad uitandu-se prin dulapuri, ma prefac ca tusesc iar ea tresare. Cand se intoarce si ma zareste se mai calmeaza.

-Vi s-a facut foame? Ma intreaba zambitoare

-Putin, spun asezandu-ma la masa. Imi puteti face o salata va rog? O intreb

-Sigur, si tutuieste-ma te rog, am doar 37 de ani. O aprob prin o incuviintare a capului si ii zambesc. Sper sa nu te superi, dar mi-am chemat fiul aici, nu am vrut sa-l las singur acasa.

-Atata timp cat nu ma deranjeaza nu e nici o problema. Imi zambeste calduros si incepe sa se apuce de salata.

....

Sper ca va placut.

"Good" girl and Bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum