Buna, ma numesc Heather Gavin, am 17 ani, conduc mafia Angel&D, fac curse ilegale alaturi Zoey, cea mai buna prietena. La scoala sunt o tocilara, iar dupa cap de mafie. Parintii mei nu stiu ca conduc o mafie sau ca fac curse ilegale. Stau in Las Vegas, intr-o vila cu parintii mei, iar ZOey alaturi de mine.
Ma trezesc cand alarma de la telefon suna ca descreierata. Ma ridic din pat, imi iau papucii de casa in picioare si ma duc spre baie. Dupa ce imi fac rutina de dimineata ma duc la dulap de umde imi iau hainele astea
Imi iau ghiozdanul, telefonul si ceva bani la mine, cobor in bucatarie unde nu este nimeni. Parinti mei lucreaza mult si nu prea dau pe acasa. Azi ma duc cu skate-ul, da am skate si imi place sa merg pe el, trebuie sa imi iau si husa pentru el fiindca sunt tocilara si na. Ies din casa si imi iau cheiele din usa dupa ce am incuiat-o. Cu skate-ul in mana ma indrept spre casa lui Zoey. Bat la usa si astept sa imi deschida cineva. Dupa o vesnicie, Zoey imi deschide usa.
-Neata roscato! Spune si imi face loc sa intru
-Neata Zo! II spun cu zambetul pe buze. Imi las skate-ul langa usa, loa fel si cu rucsacul. Imi face semn sa o urmez in bucatarie unde se afla doamna si domnul Summer. Neata lume! ii salut amuzata, dupa care ma asez pe un scaun de la bar.
-Buna draguto! Spune doamna Summer, iar eu doar ii zambesc
-Vreti sa va duc eu la liceu? Eu si cu Zo facem schimb de priviri prin care ne intalegem ca nu.
-Nu, mergem cu skate-ul, dar mersi oricum. Ma ridic si ii fac semn lui Zo sa mergem, iar ea aproba printr-o miscare a capului.
-Noi plecam, pa, va iubesc! Spune Zo
-Ne vedem mai tarziu! Spun si ies din bucatarie, imi iau skate-ul si rucsacul si o urmez pe Zo la garaj pentru a-si lua si ea pe al lui. Iesim din garaj si pornim spre liceu.
-In seara asta e o cursa in nord, mergem? Ma intreaba Zoey
-Mda, oricum nu prea am mai dat pe acolo.
Dupa douazeci minute am ajuns. Inainte sa intram eu imi pen skate-ul in husa lui, pare ca un rucsac doar ca mai mare, iar Zo l-a ascuns dupa un gard. Intram pe poarta liceului, sunt o multime de adolescenti in mici grupuri sau chiar singuri. Vine parasuta blonda spre noi aka Becky, majoreta sefa.
-Au venit si tocilarele liceului! A venit si panarama! Imi spun eu in minte. Vrem sa trecem, dar vin copile ei, restul majoretelor.
-Uitati-va si voi la ele, nu stiu decat sa invete! Spune Selena. Ma uit urat la ea, subtil, ia pe fata ei apare un zambet triumfator.
-Spre cunostinta voastra, in seara asta dau o petrecere, daca vreti sunteti bine-venite. Spune Zo, iar eu raman masca, la fel si ele. O trag de mana si o duc cat mai departe de acolo.
-Tu esti intreaga la minte!? Ii spun uitandu-ma urat la ea. Ea ridica din umeri si se uita indiferenta la mine.
-M-au enervat, OK? Spune dand-u-si ochii peste cap
-As.. Sunt oprita de rasul de privighetoare a lui Becky si al prietenelor sale.
-Bine, o sa venim! Spune Becky, dar unde stai? Imi dau o palma peste fata si o injur mintal pe Zoey.
-Printr-un sant. Spune Mara incet crezand ca nu o audem, ma uit urat la ea, dar nu pare sa o interseze prea mult.
-Greengurd. Spune Zo. Cele sapte ciocarlii fac schimb de priviri mirate.
-Acolo stau familile Summer si Gavin, ce cautati voi acolo? Intreaba Becky, iar Zo pufneste, eu imi dau ochii peste cap. Cat de proasta poate sa fie.
-Adica noi. Spun uitandu-ma la toate pe rand. Ma apuca Zoey de mana si ma trage inauntrul liceului. Ne ducem spre sala unde se tine festivitatea de inceput de an. Ne asezam prin primele locuri si imi las husa si rucsacul pe jos langa scaun. Zoey vorbeste cu Darnas ca sa organize petrecerea cat timp noi suntem aici. Dupa cinci minute apare directorul pe scena de lemn maro, uzat. Imi scot apa plata iar lui Zo o apa minerala pe care le aveam in ghiozdan. Directorul isi inecepe discursul, iar eu deschid apa si iau o gura mare.
-Dragi elevi si profesori, anul acesta vom avea cu patru elevi in plus. Va rog sa-i primiti ca atare pe Kai Anderson, Ethan Moore, Todd Miller si Fabio Martin. Incremenesc si scuip toata apa pe care o aveam in gura cand aude cele patru nume. Ce puii mei cauta aici!? Ca sa va explic, Todd si Fabio fac parte din mafia mea, iar Kai si Ethan din a lui Zoey.
Dupa terminarea discursului imi iau husa si rucsacul si ma ridic de pe scaun. Cei doi au niste explicatii de dat. Coboara de pe scena toti patru, iar noi ii privim furioase.
-Ce cautati aici? Intreb eu nervoasa
-Pai... Spune Fabio dand-o pe balbaite
-Vorbim la sediu, spune Zoey.
Ies impreuna cu Zo afara, mergem spre iesirea liceului.Dintr-o data husa skate-ului imi este smulsa din maini, iar eu tresar violent. Ma intorc si il vad pe co-capitanul echipei de fotbal, Dastin, urmat de restul echipei.
-Mai, mai, mai, pe cine avem noi aici? Spune Dastin ranjind
-Pe cine? Intreb eu si Zo imi trage un cot subtil intre coaste, iar eu tac.
-Ati cam prins tupeu vara asta! Spune capitanul echipei, Kevin, alt infumurat
-Da-mi skate-ul inapoi, Dastin! Ii spun rastita, iar el il pune pe genunchiul sau si il rupe, eu privesc socata cele doua bucati ale skate-ului. Imi ridic capul aproape la comanda si vreau sa-l plesnesc, dar Zoey ma trage repede in spate.
-Da-mi drumul ca-l omor! Ma rastesc catre Zo
-Termina! Imi spune Zoey. Dastin se apropie de noi, iar Zo ii spune rece
-Las-o creier plin de steroizi! Daca nu am fi fost intr-o asemenea situatie as fi ras, insa acum vreau sa-l strangulez.
-Cum mi-ai zis catea? Spune el nervos
-Catea ii panarama aia blonda, bai handicapatule! Spun si imediat apar si cioharliile langa cei de la fotbal. Zoey imi da iarasi un cot in coaste, de data asta mai tare
-Cum m-ai facut?! TIpa Becky la mine
-Nu ti-a spus numele. Concluzioneaza Zoey
-Te-ai simtit? O intreb cu un ranjet din coltul gurii. Ea ramane socata cateva milisecunde dupa care ma plesneste.
-Ce dracu se intampla aici!? Spune Kai, care a aparut din senin cu cei trei. Asta mai lipsea, spun si imi dau o palma imaginara peste fata.
-Nu-i treaba ta pampalaule! Spune Kevin uitandu-se plictisit la Kai. Cei patru crai se aseaza in fata noastra ca si garda de corp. Of, vai de viata mea.
-Daca va luati de ele, va luati de noi! Imi dau ochii peste cap dupa care ma eliberez din bratele lui Zoey si ma pun in fata lor ca sa ii dau la o parte.
-Baiteti plecati! Le spun calma
-Mai bine plecam si noi. Spune Zo si ma trage de mana spre iesire.
.......
Pai cam asta a fost, sper ca va placut. La media Heather
CITEȘTI
"Good" girl and Bad boy
Novela JuvenilHeather Gavin este o adolescenta, cap de mafie, face curse ilegale, stie sa bata bine, fumeaza, bea si multe altele. La liceu este tocilara, iar noaptea capul mafei Angel&D. Respectata de cei din mafie, dar batjocorita la liceu. Roscata, ochii albas...