6-Roscato esti gata de petrecere?

126 6 0
                                    

-Foarte buna salata! Ii spun lui Eleanor, ea isi da ochii peste cap amuzata

-N-am facut decat sa tai cateva legume si sa le pun intr-un bol, spune amuzata

-Tot e buna, ii spun zambind. Ma ridic de la masa, pun farfuria in chiuveta, ii fac cu mana si ies din bucatarie. Am de gand sa-i fac o vizita Marei, o duc pe Barbie in camera ei, imi iau telefonul, cheile de la motor si dusa am fost. Dupa 25 de minute am ajuns la Mara acasa, usa e incuiata. Trebuia sa ma gandesc la asta, observ un geam deschis, care duce la bucatarie, imi iau avant si sar. Dintr-o camera se aud niste sunete nu prea decente. Vocea Marei rasuna, strigand, eww, ma indrept inspre acolo, deschid usa si observ o Mara fara bluza si un Dastin fara tricou. Cei doi ma privesc socati, inchid usa in urma mea si ma sprijin incrucisand-u-mi bratele la piept.

-Cum ai intrat in casa mea? Striga Mara tragand-u-si bluza peste ea.

-Pe un geam, ii spun indiferenta. Acum, spune-mi de ce ai scris biletul ala? O intreb apropind-u-ma de pat.

-Ce bilet? Intreaba agitata foind-u-se, imi dau ochii peste cap si ma sprijin mainile in pat ca sa o pot privii in ochi.

-Te mai intreb odata, de ce ai scris biletul? O intreb uitand-u-ma urat la ea, ea inghite in sec si se uita la Dastin.

-Imi poate spune si mie cineva ce se intampla aici? Si despre ce bilet e vorba? Intreaba Dastin furios

-Becky m-a pus, spune Mara dintr-o data. A spus ca e geloasa fiindca toata seara Dastin a stat cu tine, la petrecere. Continua ea, imi iau mainile si ma indepartez de ei, trebuia sa ma gandesc la asta. Deschid usa si ies, trantind-o. De data asta ies pe usa si ma urc pe motor, imi pun casca si pornesc. 

Ajung acasa, intru si ma arunc pe canapea. O sa regrete ca a scris aia, dar maine, azi nu vreau sa mai ies din casa. Vreau sa ma uit la un film, cred ca am sa ma uit la Jeasbellle. Il pornesc si ma asez mai bine pe canapea. Pe la jumatatea filmului cineva bate la usa,  Eleanor iese rpid din bucatarie, probabil i-a venit fiul. Opresc filmul si ma ridic de pe canapea, fac ochii mari cand vad cine intra pe usa, Dastin e fiul ei?

-Heather, el e fiul meu, Dastin! Dastin, ea e Heather, fiica sefilor mei. Se uita la mine indiferent dar se vedea ca e putin stanjenit.

-Stiu, suntem in acelasi liceu, spun, iar ea zambeste. Ma asez e canapea si pornesc filmul, ma uit cu coltul ochiului la usa, cei doi vorbeau in soapta. Dastin isi da ochii peste cap si se descalta, imi inabus un chicotit si imi mut privirea pe film. 

-Dastin vrei sa ne uitam la un film? Il intreb cand vad  ca Eleanor se uita urat la el. Da din cap, ii mai spune ceva mamei lui si vine aici. 

-Mersi!Mormaie dupa ce Eleanor intra in bucatarie.

-Oricand, spun si chicotesc. Deci la ce film ne uitam? Il intreb lund telecomanda in mana.

-Oculus?

-L-am vazut, plictisitor, altul? Spun stramband din nas

-Infiorator?  Dau negativ din cap. Masacrul din Texas? Intreaba el exasperat.

-Hmm...Nu! Spun plictisita dand umeri

-Atunci alege tu unul! Spune iritat, eu ranjind cu gura pana la urechi.

-Ai vazut 365 Days? Il intreb eu ranjind in continuare, el ridica din sprancene mirat

-La ala vrei sa ne uitam? Din toate filmele posibile si neposibile? Intreaba el cu ochii mijiti

-N-o sa rezisti deci? Il intreb eu aroganta, mormaie ceva de neinteles si chiar atunci intra Zo. Imbracata intr-o pijama cu Lilo si Stici, un halat pana la genunchi transparent cu puf, ocelari roz in forma de inima, papucii de casa cu Stici, albastri, un microfon roz si  cu un unicorn de blus, tot roz in mana.

-Roscato am venit! Esti gata pentru cea mai tare petrecere, pentru ca eu da! Sunt foarte nervoasa si vreau sa ma distrez. Tampitii aia doi Dastin si Kevin, m-au enervat azi, parca ar fi gemeni, nu prieteni. Sunt asa de furioasa, iti dai seama ca nici sa ma bat cu rata aia blonda nu a ajutat. Nu-i mai suport pe imbe...oh, hei Dastin. Dastin!? Spune Zo repede. Eu incep sa rad, la fel si Dastin. Ea ne privea stanjenita si furioasa in acelasi timp daca se poate. -Ai auzit ceva? Intreaba Zoey, ceea ce ma face sa rad si mai tare.

-Nuu, nici nu te-am vazut cand ai intrat! Spune Dastin sarcastic, iar eu nu mai pot de ras

-Dar voi doi? Spune si ridica din sprancene, eu dand-u-mi ochii peste cap

-Ne uitam doar la un film, apun plictisita, iar ea imi face cu ochiul amuzata. Isi lasa unicornul pe canapea langa mine si merge pe hol de unde vine cu doua pungi mari, pline cu mancare. Le duce in bucatarie si nu se mai intoarce.

-Stilata fata, spune Dastin amuzat, eu aproband razand.

-Auzi, nu-l chemi si pe Kevin, poate ii impacam? Ii spun eu, iar el aproba scotand-u-si telefonul.

-Alo!? Ce faci frate? Ce i-ai facut lui Zoey, a venit cu o criza de nervi la Heather. Am venit la mama, nu, nu... Ii iau telefonul din mana si ii spun amentinator:

-Auzi aici draguta, iti mist fundul ala mare aici si acum! Nu ma intereseaza ca ai ceva treaba sau alt ceva, vi aici, ca alt fel vin eu dupa tine cu pusca. Hai pa! Spun si ii inchid, inapoind-ui telefonul lui Dastin care ma priveste socat.- Ce? Pana il intrebai tu dura zece ani, doar am grabit putin lucrurile, spun ridicand din umeri, el razand. Zo iese din bucatarie cu doua boluri cu ingheta sa speciala. Le aseaza pe masuta de cafea, iar Dastin se uit scarbit in farfurie. Trebuie sa recunosc, nu arata cine stie cum, dar e buna.

-E reteta mea special, spune, isi ia unicornul si pleaca.

-Credeam ca a venit sa stea cu mine, nu cu Eleanor, spun luand bolurile de pe masa. Il imanez iar el se uita in continuare ciudat la ea. Imi dau ochii peste cap si iau o inghititura mare de inghetata.

-Cred ca nu o sa mananc, spune lasand bolul pe masa. Il las si eu pe al meu, il iau pe al lui, iau o lingura mare de inghetata si ii spun:

-Deschide gura  ca vine avionul, ii spun serioasa, el privind-u-ma amuzat, dar deschizand gura. Astept nerebdatoare sa ii vad expresia, dar nu schiteaza nimic. Deschide iar gura, iar eu il privesc intrebator.

-Mai vreau! Spune si isi deschide iar gura, imi dau ochii peste cap, pun lingura in bol, si i-l pun in poala, el stramband-u-se.

....

Sper sa va placa!

"Good" girl and Bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum