pov Jules
ik ben julia maar iedereen noemt me Jules omdat ik Julia niet bij me vind passen. Ik ben bi en heb een super lieve vriendin Isabelle. Ik ben trouwens niet erg normaal ik ben namelijk een Valling (nou eigenlijk zou ik een Halfling moeten zijn dat is een half elf met een beetje mensen bloed) en behoorlijk krachtig. eerst begon het met onschudige dingen zoals het licht zomaar uit te laten gaan of een telefoon aflaten gaan zonder dat er ook maar iemand belt. maar het werd steeds groter uit eidelijk had ik brand in de keuken laten onstaan zonder vuur of gas of zo iets.
dit alles werd allen maar erger toen ik Isabelle ontmoeten werd het alleen maar erger. ik was helemaar smoor op haar en ik had me zelf daarom niet onder controle en ik had al een keer een jongen fyziek pijn gedaan zonder hem echt aan teraken. ik had mijn boeken allemaal laten verdwijnen. maar toen Isabelle echt contact met me maakte werd ik heel rustig. Izzy was vurig en in te schatten in haar doen en laten. we kwamen een paar weken na dat ik har had leren kennen in een magisch dementie genaamd Storm. er was een poort waar door je heen en terug kon. de oudere zus van Isabelle had ons daar heen gebracht. ik heb daar veel geleerd over de bovennaruurlijke krachten die hier in de wereld zijn. welke gevaren ons altijd zullen achter volgen. Isabelle heeft we geholpen hoe ik moest omhaan met Zwaarden als het echt nodig was. maar alles was niet zo perfect tot de me kuste langs de seine in parijs. ik denk niet dat mijn leven nu nog beter zou kunnen worden. tot ik aangevallen werd door een Hells wolf ik was op sterven na dood. Isabelle heeft me gered. ze heeft me haar gif gegeven dankzij haar sta k hier nog ander zou ik nu al onder de grond liggen.
ze maakt me blij en ik hou van haar dus waarom zou ik haar kwijt willen.
POV Isabelle
ik ben Isabelle Ywsen. ik hen geboren rond 1278. ik weet de exacte datum niet meer maar Iris (mijn zus) zegt 13 December in een klein landgoed in Ierland. Landgoed Ywsen. mijn ouder zijn omgekomen in een oorlog tussen de rijken en het volk. Ik ben gevlucht samen met mijn tweeling broer en Jonathan de vriend van Iris die destijds al een vampier was we zijn naar Holland gereist daar Is Iris Veranderd en daar na zij we verder gegaan naar bulgarijen en daar ben ik toen ik 14 was alleen gelaten met mijn broer. hij heeft een mooi leven gehad, hij heeft het Landgoed van de Ywsen terug veroverd en is gestorven op voor in de middeleeuwen oude leeftijd. ik daar in tegen ben Verandert in een Vampier hoe ik heb geen idee maar ik werd gewoon zo wakker op een dag. en ja nu zit ik hier in de 21e eeuw en ik leef nog steeds. of ik al levensmoe ben? nog lang niet. ik heb pas de liefde van mijn leven ontmoet. Jules Hunterhaar Veranderd in een Valling uit nood zaak (ze was bijna dood ik zou het niet kunnen uit huouden zonder haar). ik moest terug naar ierland omdat daar mijn zus me nodig had met het restoureren van ons Kasteel. (ik was een van de dochters van Koning Ywsen dan heb je automatisch een Kasteel). ik Hield van die plaats en ik zou er graag blijven maar ik ben nog liever bij mijn meisje Jules in Polson. dus daar zou ik naar toe gaan in een paar maanden.
wat er zo speciaal is aan Jules Hunter? heel veel buiten haar krachten om natuurlijk. ik hou van haar omdat ze me de lichte kanten van het leven laat zien. me weer kind laat zijn. het kind dat ik nooit heb kunnen zijn. ik hou van haar omdat ze het deel van mij is dat ik nooit heb gevonden. het deel van Liefde en Geluk. natuurlijk ben ik wel gelukkig geweest maar ik heb nooit de liefde gekent die zij mij geeft. zij was mijn eerste kus. (ja klinkt raar maar ik heb in mijn minstens 750 bestaan nog nooit iemand gezoend noch naar bed geweest noch in een relatie geweest. Jules is mij eerste keer in alles.
JE LEEST
A 800 year old vampire, a Valling and a few aggressive elfs.
FantasyIsabelle Ywsen is een 758 jaar ouder vampier zeer behendig met een zwaard en werp messen en Jules Hunter is een 17 jaar oude onstefelijke falling (60% elf, 15% mens en 25% vampier je kan het vergelijken met een heks en ze is heel krachtig qua magisc...