I will keep you in my....(3)

975 105 34
                                    

ငါဆော့လေးကိုငါရူံးကိူခေါ်ခဲ့တယ် တကယ်စိတ်ရှုပ်တယ် လူတွေက ဆော့လေးကိုအရမ်း
ကြည့်နေကြတယ် ဝန်းထမ်းတွေကအစ.sharဝင်တွေအဆုံး..ငါလုံးဝသည်းမခံနိုင်ဘူး ငါရင်ထဲက အလုံးကြီးနင်နေသလိုပဲအဲ့ဒါကြောင့်ငါအစည်းအဝေးမသွားခင် ဆော့လေးကိုရုံးခန်းထဲမှာနေဖို့မှာခဲ့တယ်.ရုံးခန်းထဲလည်းသူလာရင်ပျင်းနေမှာဆိုးလို့ အရုပ်ပေါင်းသောင်းခြောက်ထောင်ထည့်ပေးထားရသေးတယ်လူကသာ ၁၈နှစ်ကလေးစိတ်ကမကုန်သေးဘူးလေ...

Tae-ဆော့လေ ကိုသွားတော့မယ်အခန်းထဲမှာငြိမ်ငြိမ်နေခဲ်လျောက်မသွားနဲနော်..

HS-ဟင်းးးးးသခင်လေးကလဲ ပျင်းလို့လိုက်...

Tae-တိတ်လိုက်တော့..အရုပ်နဲဆော့နေ.

Hs-ကလေးလားလို့ဟွန့်..အရုပ်နဲဆော့တဲ့

Tae-ဒါဆို အားနေဘာလိုချင်လည်းမေးရင် အရုပ်တောင်းလဲ..

Hs-အရုပ်​ကချစ်လို့လေ ဆော့တာမှမဟုတ်တာဟွန့်..

Tae-jung Hoseokအလိုလိုက်လို့ ကမ်းတတ်မလာနဲ တခွန်းမကျန်ပြန်ပြောနေပါလား..

Hs-ဟုတ်ကဲ့ မပြောတော့ပါဘူး သခင်လေးရယ်စိတ်မဆိုးပါနဲ..

Tae-ပြီးရောလိမ္မာတယ်..အပြန်ကြရင်လိုချင်တာဝယ်ပေးမယ်..

Hs-freeနော်...အဟီး

Tae-အေးပါကွာ...

ပြောရင်းဆိုရင်းငါစိတ်မထိန်းနိုင်တာနဲ ဆော့လေးပါးကို ငုတ်နမ်းမိတော့သူကပြူးတူးတူးလေးကြည့်နေတယ်.ဘာမှတော့မမေးရှာဘူး..

Tae-ပြူးကြည့်မနေနဲမင်းမှာအကိုမရှိဘူးလား အကိုတွေက ညီလေးတွေကိုအသဲယားရင်နမ်းတာပဲ..မ..မဟုတ်ဘူးလား

Hs-အယ်...ဟုတ်..ဟုတ်မှာပါ.

Tae-ကြောင်တောင်တောင်လုပ်မနေနဲငါတကယ်သွားပြီ....
.................................
Hoseok pov'

စောနကသခင်လေးငါ့ကိုနမ်း..နမ်းသွားတာပဲခိုးတောင်မနမ်းတော့ဘူး ငါနိုးနေတာတောင်သူနမ်းနေပြီ သခင်လေးကဘာတွေဖြစ်နေတာလဲငါကိုကြိုက်..အာမဟုတ်လောက်ပါဘူး..စောနကပြောသွားသားပဲ ညီအကိုတွေလည်းနမ်းတယ်တဲ့..ဒါပေမယ့်ငါအိပ်နေတုန်းခိုးနမ်းတာကြတော့ရော..အခုဆိုငါကိုသူ့အခန်းထဲမှာတောင်အတူနေခိုင်းတဲ့အထိအရမ်းပြောင်းလဲနေပြီ.သခင်လေးစိတ်ကိုသိချင်လိုက်တာ..

All x JHopeWhere stories live. Discover now