Kore merakı

59 1 1
                                    

Bugün sabah kalktığımda içimde bir enerji vardı.içim kıpır kıpırdı.miranın gelmesine çok var diyerekten sitenin Bahçesinde birkaç tur attım.eve geldiğimde yorgunluğumu alması için sıcak duşa girdim.hazırlanmaya başladım.kazak,pantolon,fular ve botlarla kombin yaptım.aslında gerçekten bu işlerden anlıyordum.kahvaltımı tam bitirmiştimki mira geldi.biraz beklemesini söyledim.son kez hazırlık yaptıktan sonra mirayla dışarı çıktık.tabi diyeceksinizki mira kim?hemen tanıtayım:mira benim en yakın arkadaşım,aynı fikirlerde olmamız bizim için daha iyi.😃benden biraz uzun biraz kilolu.
Alışveriş merkezine gelmiştik.kalabalıktı çünkü bugün Cumartesiydi.biraz ilerledikten sonra kocaman kız topluluğu vardı.bizde bakalım derken Koreli taşmı taş bir erkek vardı.pankartta fotoğrafının altında ismi yazıyordu.adı "LEE MINHO" ydu.ilk defa korelilere karşı birşey hissetmiştim.pozitif...pozitif...
Konser iki saat sonra bitmişti.bizde bitene kadar izledik.bidaha böyle Fırsatı nerde buluruz diyerekten.daha sonra mirayla baya eğlenmiştik.güle eğlene alışveriş yapmıştık.artık eve Dönme zamanıydı.mirayla ayrıldıktan sonra evin yolunu tuttum.aslında Aklımda o Koreli çocuk vardı.eve gidince ilk işim internetten bunu araştırmak olacaktı...
"Lee min ho" Koreli oyuncuymuş.korenin en yakışıklı ve başarılı oyuncularındanmış.dizilerine göz attığımda birçok dizi vardı.city Hunter,the heirs,personal taste ,Faith ...
The heirs'ı çok övüyolardı.bende ilk olarak bu diziyi izlemeye başladım.gerçekten muhteşemdi.ilk Bölümü'nü izlememe rağmen bende bu kadar tesir bıraktıysa gerisini merak edemiyorum.boşrollerde Lee minho ve park shın hye vardı.çok tatlılardı.sanırım bir günde 5 bölüm bitirdim.acaba gerçekten ben "korecan" oluyormuyum?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kore HayalleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin