"گەر کەسێک بەڕاستی لە خۆشەویستی تۆیا بێت ئەوە ھەمو شتێک ئەکات لە پێناوت بەڵام گەر ڕاست نەبێ تەنھا ھەوڵی سێکس کردن ئەیات لەگەڵتدا"
Vote before read
بەیانی
بەدەنگی بەرزی دەرگاکە بە ئاگا ھاتم لەباوەشە گەرمەکەی جونگکوک ھاتمە دەرەوە کاتێک
ھەستام بەھێواشی ماچی سەریم کردو بەڕێ کەوتم بۆ خوارەوە تابزانم کێیە کاتێک گەیشتم دەرگاکەم کردەوە چی ئەمە مانای چیە کچێکم بینی لەگەڵ مناڵێکا"مارلین:ئێوە کێن چی ئەکەن لێرە؟"وام وت بە شڵەژاوی"
ئافرەتەکە:واھ دیارە نازانیت خاتون"وای وت کاتێ بەفیزەوە قسەی کرد"
مارلین:چی بزانم؟"وام وت و سەیرێکم کرد"
ئافرەتەکە:من جیۆن مۆن ھوام ئەوەش کچەکەمە جیۆن بیۆل مناڵی جیۆن جونگکوک"وای وت کاتێ ھاتە ژورەوە "
مارلین:ئایخوایە مایەی شەرمەزاریە کێ فەرموی لێکردوی"وام وت بە سەرسوڕمانیەوە"
مۆن ھوا:ئێرە ماڵی منە وە ھەم تۆکێیت؟"وای وت کاتێ لەسەر قەنەفەکە دانیشت"
مارلین:تاقەتی درۆم نیە ھەستە بۆدەرەوە لە ماڵەکەمان"وام وتو قۆڵیم ڕاکێشا تا دەری بکەم"
جونگکوک:ھوا؟ کچەکەم !؟؟ وای وت بەشڵەژاوی بەسەر پلیکانەکانا ئەھاتە خوارەوە"
مارلین:ئەمە مانای چیە! تۆباسی چی ئەکەیت جونگکوک"وام وت بە شڵەژاوی لە شوێنی خۆم وەستام دەستی مۆن ھوام بەریا"
جونگکوک:سەیرکە مارلین ئەوە کچی منە وە ئەوەش خۆشەویستە کۆنەکەم واتە دایکی مناڵەكەم"وای وت کاتێ سەری داخستبو"
میۆن ھوا:بەڵێ بڕۆدەروە لە ماڵەکەمان"وای وت پاڵی پێوە نام"
مارلین:ئێـــــــــھ دەستە پیسەکانت لابە ھەرخۆی من ئێستا ئەڕۆم "وام وت کاتێ دەستیم دور خستەوە"
جونگکوک:م مارلین ڕونی ئەکەمەوە"وای وت بە خەمباری"
مارلین:ڕونی ئەکەیتەوە؟ یان پاساوم بۆ ئەھێنیتەوە؟ "وتمو چومە سەرەوە تاجلەکانم لەبەر بکەم"
مۆن ھوا:بابڕوات خۆشەویستم"وای وت لە جونگکوک نزیک بۆوەو ھەوڵی ماچی بکات بەڵام جونگکوک دوری خستەوە"جونگکوک:وازبێنە ھوا"وای وت بە بێزاری''
خۆم گۆڕیو ھاتمە خوارەوە
مارلین:تەلەفۆنەکەم پێبە"وام وت کاتێ دەستم بۆ تەلەفۆنەکەم ڕاگرتبو تا بمیاتێ"
جونگکوک:تکایە مارلین"وای وت بە دەنگێکی پڕ گریان"
مارلین:وتم پێمی بە"وام وت دەستم ڕاوەشاند بەمانای ئەوەی کە بم یاتێ"
جونگکوک:ئەوەتا بە س تکایە بە تەنھا جێم مەھێڵە
"وای وت مۆبایلەکەی یامێ"
مارلین:ماڵئاوا"وام وت بەڕاکردن چومەدەرەوە بەدەنگی بەرز ئەگریام لەگەڵ ڕاکردنە خێراکەما"
(Marlin pov)
چاوم ئەوەنە فرمێسکی تیاوەستابو تەنانەت نەم ئەتوانی چاو بکەمەوە تەواوی ئەوڕۆژە من لە بەرزایی شاخێک بوم و ئەگریام جار جار ھێور ئەبومەوە بەڵام ئەوە مانای
ئەوە نەبوە کە باشم
ئێستا کاتژمێر ٩:٤٣ خولەکی شەوە من ویستم بڕۆم بەڵام کەسێک بانگی کردم کە دەنگەکەی زۆر ناسراوبو وە ئەوکەسەش تایھیونگ بو
(End marlin pov)
تایھیونگ:مارلین ئەوەتۆی "وای وت بەدەنگی بەرزکاتێ لەدورەوەبانگی ئەکردم"
مارلین:تایھیونگا ئەوەمنم وەرە بۆئێرە"وام وت کاتێ بانگیم کر بەڵام سەیر بو کەسێکی کەش لە دوای تایەوە ھاو بەڕاستی کە قاچەکانیم بینی لەدورەوە لەناو ئۆتۆمبێلەکە ھاتنە دەرەوە ڕاستەوخۆزانیم کە ئەوە جونگکوکە"
تایھیونگ:ھێی پیاو ئەولێرەیە وەرە"تای وای وت کاتێ سەیری جونگکوکی ئەکردو ھەوڵی ئەیا لەدورەوە بانگی بکات "
مارلین:بەڕێزم ئەگەر ھاتوی تاوەکو قسەم لەگەڵ بکەیت ئەوە بە خەون ئەتوانی"وام وت بە دەنگی بەرز لە ھەوڵدانا بوم تاگوێی لێبێ"
تایھیونگ:ھێمن بەوە مارلین"وای وت و بەرەو ڕوم ھاو"
جونگکوک:مارلین وەرە بۆلام من بیرم کردوی"وای وت بە ڕاکردن بەرەو ڕوم ھاو"
مارلین:واز بێنە"وام وت دور کەوتمەوە ھەردو دەستم بەرزکردەوە بەمانای ئەوەی دەستم لێمەیە"
تایھیۆنگ:واباشترە من لێرە بڕۆم"وای وت بە خەمباری و سەری داخست ڕۆشت"
مارلین:پێویست ناکات تۆبڕۆی ئەوەی لێرە ئەڕوات تەنیا جونگکوکە"وتم بە وشەکانم ھەردوکیانم شۆم کرد"
جونگکوک:بەڵام ئێمە پێکەوە بوین ئێمە یەکتریمان خۆشەویست"وای وت کاتێ چاوەکانی تا دوا ئاست کرابونەوە لە شۆکابو"
تایھیونگ:من ئەڕۆم وە جونگکوک با ئۆتۆمبێلەکە لای ئێوە بێت کارتان پێ ئەبێت ھھھ کاتێکی خۆش بۆ ئەم دوانەتان "وای وتو ڕۆشت"
مارلین:سوپاس تایھیونگ بای بای بەڵام جونگکوک ھـ سەیرکە ئەڵێت ئێمە ھھھ بەڕاستی مایەی شەرمە"وام وت و بزەیەکی بەفیزم کرد"
جونگکوک:بەڵێ ئێمە"وای وت بەدەنگی بەرز"
مارلین:بەڕێزەکەم من تۆناناسم تۆش من ناناسی"وام وت بە توڕەییەوە"
جونگکوک:بەڵام پێم وابێیت شەوی ڕابردو زۆر چاک یەکتریمان ئەناسی"وای وت لێم نزیک بۆوە تاماچم بکات"
مارلین:ئەوە گەورەترین ھەڵە بو کەکردم ئێستاش دورکەوە بچۆ بۆلای ھاوسەرو مناڵەکەو" وام وت ھەردو دەستم خستە سەر سنی تا دوری بخەمەوە"
جونگکوک:ھاوسەرەکەی من لێرەیەو ئەمشەویش مناڵەكەمان دروست ئەکەین"وای وتو منی ھەڵگرت و منی برد بۆ ناو ئۆتۆمبێلەکە"
مارلین:بەرمیە"وام وتو لە شانە گەورەکانیم ئەیا"
جونگکوک:ئێستا لێرە دانیشە بە گێڕایەڵی"وای وتو منی خستە ناو ئۆتۆمبێلەکەو دەرگاکەی قفڵ كرد"
جونگکوک:وە شتێ ئەو ئافرەتەم دەرکرد بە مناڵەکەشەوە"وای وت کاتێ سویچی ئۆتۆمبێلەکەی لەگیرفانی دەرکرد "
مارلین:تۆ گەمژەی"وام وت بە توڕەییەوە"
جونگکوک:بڕوا ناکەم بەڵام ئەمشەو ئەبم بە گەمژەی ژێر دەستی تۆ ئێستاش با بڕۆین بۆ شەوێکی خۆش"وای وتو بە ڕێکەوتین
مارلین:.......................ئەمەش نیو چاپتەر وە ھیوادارم ھەر خرا,پ بن ئەفو ھەر باش بن😂✋🏻
200 comment po chapter 5
Ray xotan blenببورن بۆکەمی نوسين بەیانی تۆڵەیتان بۆ ئەکەمەوە دڵیابن پارتی بەیانی زۆر شازە
(Alan walker Ava max alone )
ئەمە خۆشترین گۆرانیە بۆ ئیدتیش زۆر شازە🥺🖤
YOU ARE READING
word"us" || jj.k✔︎
Romanceژیــــــانم بەحەسرەتەوە بەڕێ کرد بۆ ماوەیەکی یەکجار دورو درێژ جیۆن جونگکوک ئەم چیرۆکە ھەمو بیرۆکەکانی ھی خۆمە ھەمو مافێکی ئەگەڕێتەوە بۆ خۆم