Chapter 3

1.7K 276 203
                                    


••گەر کەسێک ئەوەندە لێم نزیک بێتەوەو ئازارم بات لەگەڵ درەوشانەوەکەی ڕوخساری من دڵنیام فریشتەی ڕوح کێشانی منە••

Vote before read



دەرگای کتێبخانەکەم کردەوە بەرەو باوەشی ڕام کرد
مارلین:مـ من زۆر ئەترسم لە تاریکی"بەگریانەوە ئەم قسانەم
جونگکوک:من لێرەم تەواو مەگری مەگری ششش"وای وت کاتێک فرمێسکەکانمی لایا و ماچی ڕومەتی کردم"
مارلین:بـ باشە بەڵام من زۆر ترسام"وتم کاتێ سەیری چاوەکانی جونگکوکم ئەکرد"
جونگکوک:دەی پۆست بە ترس ناکات ھەم با بچینەوە ماڵەوە"وای وتو دەستی منی بەدوای خۆیا ڕاکێشا"
مارلین:بەرم بە من نایەمە ماڵێك كە میۆی لێیە ئەچمە ھۆتێلێک"وام وتو دەستەکانم ڕاکێشا لە ناو دەستی وویستم بڕۆم"
جونگکوک:سەیرکە خاتونی بچوک بۆ ھیچ شوێنێک ناڕۆیت لەمە تێگەیشتی ئەچینە ماڵەکەی من لە دارستانەکە"وای وتو قۆڵی گرتم و ڕای کێشام بۆلای خۆی سنی بە سنمەوە لکاندو سەیری ناوچاوەکانی ئەکردم"
مارلین:من لەگەڵ تۆنایەم دورکەوە بەتەمای چیت"وام وت و خۆم دور خستەوە لێی بە کیوتی ڕەفتارم ئەکرد"
جونگکوک:ھھھھ وامەکە دەی وەرە"وای وتو دەستی گرتم بەدوای خۆیاڕای کێشام"
مارلین:ئای دەستم ئازاری ھەیە تکایە کەمێک لەسەرخۆ"وام وتو قۆڵم لە ناو دەستە گەورەکانی ئەجوڵاند تاوەکو ئازاری کەم بێتەوە"
جونگکوک:ببورە مارلین"وای وت و بە شڵەژاوی دەستی بەردام و بەرەو لای ئۆتۆمبێلەکە بەڕێکەوتین"
مارلین:ئێمە ھەتاکەی لەوێ ئەبین؟"وام وت کاتێ سواری ئۆتۆمبێلەکە بومو پشتێنی سەلامەتیم بەست"
جونگکوک:ھەتا دایکت ماڵێک ئەدۆزێتەوە بۆخۆی"وای وت کاتێ چاکەتەکەی دانا"
من:ھا باشە"وام وت کاتێ چوەکانم لەسەر ئەو لاشە ھۆتەی جونگکوک بو"
(ᴹᴬᴿᴸᴵᴺ ᴾᴼⱽ)
کاتێ چاکەتەکەی لابرد من ھەستم بە گەرمبونی لەشم کرد ھەربەڕاستی ئەو ماوە درێژە ئەتوانم بەبێ ماچ کردنی بە تەنھا لەگەڵیا بم ئەمەوێ ئێستا لەگەڵیابم و ھەست بە ھەناسەکانی بکەم لەگەڵ ئەو قژە درێژەی ئای خوایە گیان بەرگەی ئەو ناگرم
(ENDᴹᴬᴿᴸᴵᴺ ᴾᴼⱽ)
جونگکوک:مارلین ھێی مارلین تۆخەیاڵت لەکوێیە؟"وای وت و دەستی ڕاوەشاند بۆم بەمانای ئاگادارکردنەوە"
مارلین:من لێرەم بۆچی؟"وام وت بە شڵەژاوی وشەکانم تێکەڵ ئەکرد"
جونگکوک:باشی"وای وت کاتێ لێم نزیک بۆوە ڕوخساری بە ڕوخسارمەوە لکاند تا دڵنیا بێ لە باشیم"
مارلین:من ھەرزۆر باشم دەی د دور کەوە"وام وتو خۆم لکاند بە جامی ئۆتۆمبێلەکەوە تا دور بم لەو"
جونگکوک:ھھھھ دەی باشە داوای لێبوردن ئەکەم"وای وتو پێکەنی و دورکەوتەوە "
مارلین:زۆرباشە بوراویت"وام وتو بە متمانەوە قسەم ئەکرد"
جونگکوک:با بەڕێکەوین"وای وتو ئۆتۆمبێلەکەی پێکرد بەڕێ کەوتین"
جونگکوک(لەڕێگا):ھەر بەڕاست ئەوەنە جوانم وا ناتەوێ لێت نزیک بمەوە تاشتێک لەدەستت دەرنەچێ؟"وای وت بەزەردەخەنەیەکی فێڵبازاناوە کاتێ خەریکی لێخوڕینی ئۆتۆمبێلەکە بو"
مارلین:ھەر بەڕاست ئەوەنە متمانەت بەخۆتە"وام وتو سەیرێکم کرد بەلاری"
جونگکوک:گەر داوای شەوێک بکەم ڕەتی ناکەیتەوە ھم؟
"وای وت کاتێ زمانی بە بەشی خوارەوەی لێویا ئەھێنا
و ئۆتۆمبێلەکەی لە شوێنێکی چۆڵ ڕاگرت"
مارلین:ئۆتۆمبێلەکە چیەتی بۆ وەستای"وام وت بە شڵەژاوی سەیری دەورو بەرم کرد تەنھا سەیری جونگکوک'م نە ئەکرد"
جونگکوک:نا ھیچی نیە ئەو باشە بەس ھەستەکەم کەسێ باش نیە لێرە ئەویش تۆی"وای وت کاتێ خەریکی لێخوڕینی ئۆتۆمبێلەکە بو"
مارلین:من بیر ئەکەمەوە کە ئایا بۆچی شەمشەمە کوێرە و کونەبەبو لە شەواندا ھەیە بەڵام باڵندەکانی کە نا"وام وتو سەیری ئاسمانم ئەکرد"
جونگکوک:من پێم وایە باڵندەکانی کە ئەگەر لە دەرەوە بن ئەبنە ژەمی ئەوانی کە ھەر وەک من نەم ھێشت بە تەنھا بچیتە ھۆتێل تا نەبیتە ژەمی کوڕەکان"وای وتو بە فیزەوە سەیری کردم"
مارلین:ئـ ئا بـ باشە"بە شڵەژاوی وتم دەستم ئەھێنا بە قۆڵما"
جونگکوک:باشە پرسیارێک ئەکەم بەڵام لات ئاسایی بێت"وتیو سەیری پێش خۆی ئەکرد"
مارلین:ئاسایە فەرمو"وام وت و سەیرم کرد"
جونگکوک:پەیوەندیت ھەبوە لەگەڵ ھیچ کەسێ"وتی بە دەنگێکی نزم"
مارلین:جا ئەو پرسیارە چیە بەڵێ زۆر زۆرم ھەبوە٦ کەس "بە پێکەنینەوە وشەی یەکەمم وت"
جونگکوک:ھەر بەڕاستی جەستەیەکی وا بچوک بەرگەی ئەو ھەموەی گرتوە"بە سەیری وای وت"
مارلین:مەبەستت چیە"بەشڵەژاوی وتم"
جونگکوک:ئێ تۆناڵەیت پەیوەندیت ھەبوە ــــــــ
سەیرکە نەکا ئای خوایە من مەبەستم پەیوەندی سێکسی بو" وای وت بە سەرسوڕمانیەوە"
مارلین:ئای خوایە من مەبەستم ئەوەنەبو تەنانەت تائێستا ماچی لێویشیانم نەکردوە"وام وت بە کەمێ توڕەییەوە"
جونگکوک:چکچکچکچکچک مێردەکەو گوناھە یانی نازانی ماچ بکەیت ھھھ" وای وت بەگاڵتە پێکردنەوە"
مارلین:ھێی ئەوە مانای ئەوەنیە نازانم ماچ بکەم" وام وت بەخێرایی دەستم لەسەر دەمم دانا"
جونگکوک:ھھھ کێشە نیە دەی گەیشتین"وای وت کاتێ پشتێنی سەلامەتیەکی ئەکردەوە"
مارلین:ھا زۆر باشە"وام وت منیش بەھەمان شێوەی جونگکوک"
جونگکوک:وەرە"وای وت کاتێ دەستی ڕاگرتبو تادەستی بگرم"
مارلین:ئاھ پێویست ناکات گیانەکەم خۆم ئەڕۆم"وام وت و بەڕێکەوتم"
جونگکوک:ئەی ئەگەر گورگەکان بێن"وای وت کاتێ ڕوناکیەکەی مۆبایلەکەی کوژاندەوە"
مارلین:مـ من نـ ناترسم"وام وت کاتێ لە ترسا فرمێسک لە چاوەکانم بەربونەوە دەستی جونگکوکم بە توندی گرت"
جونگکوک:ئەوەتۆئەگریت؟"وای وت کاتێ بەڕێگادا ئەڕۆشتین"
مارلین:نا تەنھا شتێ چوە چاوەکانمەوە"وام وت کاتێ خەریکی لێکردنەوەی فرمێسکەکانم بوم"
جونگکوک:باشە بەڵام درۆئەکەیت"وای وت کاتێ کلیلەکانی خستە دەرگاکەوەو تاقی ئەکردنەوە"
مارلین:ھھ گیانەکەم گریان عەیبە"وام وت بە پێکەنینی ساختەوە"
جونگکوک:یاا گەر وازم لێبێنن ئەگریم بۆعەیبە ھەمو شتێکتان کردوەبەعەیبە" وای وت بە پێکەنینو کیوتیەوە"
مارلین:ھھ وانیە"بە پێکەنینەوە وتم"
جونگکوک:ئاھھ بەڵێ کرایەو "وای وت کاتێ خەریکی کلیلەکان بو"
مارلین:بابچینە ژورەوە"وام وت کاتێ ڕۆشتینە ژورەوە"
(ᴹᴬᴿᴸᴵᴺ ᴾᴼⱽ)
ئاھ؟ ئەمە چیە خوایە گیان ئەودەنگە ھۆتە دڵنیام پێش ئەوەی گوێم لە دەنگی کە بێت ئەبێ بخەوم
(ENDᴹᴬᴿᴸᴵᴺ ᴾᴼⱽ)
جونگکوک:بۆکوێ؟"وای وت بانگی کردم"
مارلین:ئەخەوم"وام وت کاتێ باوێشکی ساختەم یا"
جونگکوک:بچکۆل ھێشتا ماڵ پاک کردنەوەمان ماوە"وای وت منی ڕاکێشا بۆ میوانەکەو پەڕۆیەکی یامێ تا ماڵ پاک بکەمەوە"
جونگکوک:دەست پێبکە گەرنا دەرت ئەکەم"وای وتو چو لەسەر قەنەفەکە دانیشت"
مارلین:سەیرکە خۆت منت ھێناوە بۆ ئێرە ناچار نیم بمێنمەوە"وام وتو بەڕێ کەوتم بەرەو دەرگاکە"
جونگکوک:ناتوانی"وای وتو کلیلەکانی دەستی پێ نیشان یام"
مارلین:باشە بەڵام تەنھازەویەکە پاک ئەکەمەوە"وام وت بە کیوتی"
جونگکوک:چی دەربارەی خواردن ئامادەکردن!
"وای وت سەری نزم کردەوە سەیری ئەکردم"
مارلین:باشە بەس تۆش یارمەتیم بە خۆم بەتەنھا ناتوانم"وام وت بەبێزاری سەیرم کرد"

 word"us" || jj.k✔︎Where stories live. Discover now