BEN GELDİİİM. ABİ SİZİ ÖZLEMİŞİM PEE.
OKUYUCU SAYIMIZ ARTMIŞ AMA OYLAR DA SÖZ KONUSU BİR ARTIŞ YOK -,- FARK ETTİM DE 3 AYDIR BÖLÜM PAYLAŞMIYORMUŞUM :D
OKUYUCULARDAN BAZILARI OKUL ARKADAŞIM. BÖLÜM YAYINLAMADIĞIM İÇİN BENİ ÖLDÜRECEKLER DİYE BİR AN ÖNCE YENİ BÖLÜM YAYIMLAYAYIM DEDİM :D OY İSTİYORUM :D PLEASEE. AYRICA KIYMETİMİ BİLİN BU BÖLÜM UZUN. BU YÜZDEN 5. BÖLÜM ÇOK MİNİCİK GECİKEBİLİR.
AYRICA MEDYA DA TUĞÇENİN GİYEBİLECEĞİNİ SANDIĞI AYAKKABILAR VAR :D UZUN SÜREDİR BÖLÜM YAYINLAMADIĞIMDAN, OLAYLARI UNUTMUŞ OLABİLİRSİNİZ, İSTERSENİZ BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDEN BAŞLAYIN OKUMAYA :)
NEYSE DAHA FAZLA KONUŞMAYAYIM....
KEYİFLİ OKUMALAR ;Arkama döndüğümda bana doğru elinde bir paket ıslak mendil kutusuyla gelen bir .............. farkettim
●○●○●○●○
" Ben geldim anne" diyeek çantamı yee bıraktım
" Hoşgeldin prensesim" diye karşılık verdi annemde oturma odasından...
Oturma odasınının kapısına yaslanarak" anne ben kocaman oldum artık prensesim eskide kalmadı mı sencede?" Dedim gözlerimi büyültüp dudağımı büzerek
"Sen benim gözümde hala büyümedin prensesim, hadi okuldan yeni geldin, terlisindir üstünü çıkart dinlen azıcık. Sonra yemeğini yersin" dedi annem.
Bende onu onaylayan bir şekilde kafamı salladım.
Odamın olduğu kata çıkan merdivenlere yönelirken, karar değiştirdim ve yine anneme dönerek
"Anne babam nerede sabahta görmedim hiç " dedim
" Aa senin haberin yok baban Antalya ya gitti iş için" dedi sağ gözünü kırparak.
Babamın bir yokluğuna gitmesine alışkın olduğumdan sabahtan beri nerede olduğunu sormamıştım... Sürekli iş için bir yerlere gidiyordu çalışkan adam yhaa
Annemle konuşmamı bitirdikten sonra mutfağa geçip bir bardak su aldım.
Daha sonra odamın olduğu kata uzanan merdivenleri çıkarak odama vardım. Annemin dikkat etmemiş olduğu ketçaplı üstümle kısa süreliğine çok güzel düzeltilmiş olan yatağıma uzandım. Kafamı yastığımdan hafifçe kaldırarak lekeli üstüme baktım.
Berk üstümü ıslak mendille silmesine rağmen leke hala belirgindi.
Ben teresa çıktıktan sonra Berk gelmişti, beni bir sandalyeye oturtmuştu ve üstümü kendi elleriyle güzelce silmişti ... ben bu olay olurken çocuğa ego kralı diyerek günahını aldığımı düşünmüştüm. Oysa o ne dedi... ' Kibarcık eğer üstündeki benim tshirtim olmasaydı asla silmezdim ' dedi...
Günahını falan almamıştım! Odun yine odundu işte.
Daha fazla kirli üstümle annemin güzelce düzelttiği yatağımda yatmamaya karar verdim ve yatağımdan kalktım.
İlk önce odamın içinde olan banyoya giderek ÇOK kısa bir duş aldım. Normalde olsa kırk saat çıkmam banyodan ama acıktım abii ne yapayım
Banyo kapısının arkasında asılı olan pembe bornozumu giydikten sonra odama geçtim.
Ardından pembiş bornozumu çıkardım ve iç çamaşırlarım giydikten sonra birkaç dakika aynada kendime boş boş baktım. Kilo mu almışım ben -_-
Daha fazla aynayı güzelliğimden çatlatmamaya karar verdikten sonra - olmayan güzelliğimle- yazlık pijamalarımı üstüme geçirdim. Pembe bornozumun takımı olan baş havlusunuda başıma doladıktan sonra aşağıya yemek yemek için mutfağa indim. LEZZİZ YEMEKLER BEKLEYİN BENİ!