Yastığıma sımsıkı sarılmış bacaklarımı kendime çekmiştim. Yataktan çıkmak istemiyordum dün geceden beri durmadan duyduklarımı tekrarlıyordum.
İkizler. Parr. Uyumsuz.
Uyumsuz ne demekti? Yani uygun olmayan şey neydi?
" Güzellik uykundan uyan Amy. Zaten pek işe yaradığını düşünmüyorum."
Elina başımda dikiliyordu yastığı sıkarak gözlerimi ondan kaçırdım. Onun güzel yüzünü gerçekten mahvetmek istiyordum.
" Defol." dedim kendimin bile zor duyacağı sesle ama o duymuş olmalıydı ki örtüyü sertçe üzerimden çekti. Aniden örtüyü çekmesiyle irkilmiştim.
" Ne yapıyorsun?" Ayağa kalktığımda onu duvara doğru ittirdim. Dengesini kaybetmiş sendelemişti. Bu saatte sadece oda da ikimiz vardık, bu işin sonu kötü bitecekti.
" Herkesin senden hoşlanacağını mı sanıyorsun? Sen bir zavallısın Amy." Öyle hiddetliydi ki.. Ben ona ne yapmıştım? Derdi Zeke miydi? Tamam, eğer böyleyse onun olabilirdi. Hiçbir şekilde bir erkek uğruna bir kızla kavgaya girmeyecektim.
" Derdin ne bilmiyorum ama-"
" Ailen de bulamadığın sevgiyi onun kollarında mı bulacaksın?"
Derin bir nefes aldım. " Sevgiyi kimsenin kollarında aramıyorum beni seven bir ailem var." Kyle..
" Zeke'yi kast ediyorsan onu öpmemi isteyen sendin Elina."
Bana bakan gözleri irileşti bir an üzerime atlayacak sanmıştım ki bunun yerine kahkaha attı.
" Komik olan ne?" dedim tepkisizce.
" Eric'ten uzak dur. Sırf ona yaklaşabilmek icin yaptığın.."
" Sen kafayı mı yedin?"
" Beni duydun." Elinde tuttuğu içeceğini salladı ve saçlarıma doğru attı.
Gözlerimi kapattım saçlarıma dokunduğumda yapış yapıştı. " Seni.." onu tekrar ittirdiğimde yüzüne attığım ani tokatla şoka girmişti. Yanağını tutarak kapıdan dışarıya koşmuştu. Bir bu eksikti.
Çığlık atmak istiyordum bir şeylere vurmak istiyordum. Ama bunun yerine küvetlerden birini doldurdum ve üstümdekileri çıkardıktan sonra içine girerek küvete yattım. Bugün herkesin serbest bir şeyler yapma günüydü yani kimsenin beni arayacağını düşünmüyordum. Aslında düşünmek istemiyordum. Gözlerimi kapatarak kendimi suyun sıcaklığına bırakmıştım. Kapının ani açılmasıyla hemen doğruldum, uyumuş olmalıyım.. ne kadardır yatıyordum ki? Köpükleri kendime yaklaştırarak vücudumu saklamaya çalışıyordum.
" Lütfen dışarı çıkar mısın.." umarım gelen kişi bir kızdır..
" Aslında bunu kaçıramam." Eric'in sesiyle dişlerimi sıktım.
" Lütfen kelimesi senin için bir şey ifade ediyor mu?"
" Aslında ediyor." Güldü. " Bunu başka bir zaman anlatırım." Karşımda dikilmiş bana bakarken kıpkırmızı kesilmiştim.
" Bana bakma.."
" Neden sana bakmayayım? Sana bakmayı seviyorum. "
" Bakma işte." Kapıdan Kyle'n girip onu alıp gitmesi için dua ediyordum.
" Dün için.."
" Eric!" Suya vurmamla etrafa biraz su saçılmıştı. " Sadece git."
Böyle terslenmeyi beklemiyor olmalıydı ki, " Aslında biliyor musun bugün çok yoruldum duş alacağım. Çıksan iyi olur.. ya da beni izleyebilirsin." dedi ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amelia Parr.
FanfictionCesurlar aptal gibi davranmaz. Cesurlar korkak gibi davranmaz. Cesurlar cesur gibi davranır. Amelia Parr, 5 tane topluluğa göre hayatını şekillendirecektir. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. Her yıl, belli bir günde bütün o...