bardzo pozytywnie odebraliście pomysł dotyczący wspólnego opowiadania, więc oto jestem!
otóż ten pomysł wpadł do mojej głowy już jakiś czas temu, inspiracją była zabawa z koleżankami z młodszych lat, gdy to każda pisała zdanie od siebie i stworzyły historię o mnie i moim pseudochłopaku... ; )
także o co w ogóle chodzi?
chciałabym, abyśmy wspólnie napisali opowieść! chodzi mi raczej o młodzieżówkę, bo np. nie każdy, w tym ja, potrafi tworzyć kryminały. ale to każda chętna osoba decyduje, co ma wydarzyć się w rozdziale jej autorstwa.nie wiem, jak nam to wszystko wyjdzie, ale postanowiłam spróbować, bo może będziemy się dobrze bawić.
mamy dowolność, aczkolwiek dobrze byłoby, abyśmy było na bieżąco z historią i po prostu pisali jej kontynuację, aby miało to ręce i nogi.
mam w głowie taki główny zarys fabuły, ale to każdy z was zadecyduje, co właściwie będzie się działo!
teraz kilka szczegółów:
— akcja dzieje się w Polsce (miasto, ulica czy inne informacje o miejscu należą już do was)
— narracja trzecioosobowa (wydaje mi się bardziej uniwersalna)
— młodzieżówka — przyjaźnie, miłości, nauka (oczywiście nie każdy rozdział musi o tym mówić)co trzeba zrobić, aby dołączyć do zabawy?
wystarczy zgłosić się w komentarzu oraz napisać do mnie wiadomość prywatną dotyczącą chęci udziału. danej osobie zostanie przydzielony numer rozdziału, który ma stworzyć! oczywiście jeden użytkownik może pisać kilka rozdziałów, także zabawa nie musi kończy się tak szybko. pierwszy rozdział napisany będzie przeze mnie.i co możemy wymyślać?
praktycznie wszystko, aczkolwiek liczmy się z tekstami innych. możemy wprowadzać jakiś bohaterów, wydarzenia, po prostu po kolei budować akcję.głównym celem jest wspólna zabawa, przyjemność, poznawanie swoich stylów pisania, niekoniecznie nasza historia musi wyjść świetna.
możecie też oznaczyć osoby, które może skusiłyby się do pisania albo osoby, które waszym zdaniem ciekawie tworzą.
ale, ale...każdy z was potrafi pisać, uwierzcie mi. jedni trochę lepiej, inni trochę gorzej, ale każdy potrafi!
proszę abyśmy się wzajemnie szanowali, ponieważ każdy ma swoją wizję i o to w tym właściwie chodzi — różnorodność jest piękna. mam nadzieję, iż rozumiecie, że biorąc udział upoważnianie mnie do wstawienia waszej pracy w postaci rozdziału (bądź rozdziałów) i obędzie się bez jakichś dram czy afer o prawa autorskie.
przyjmiemy każdą chętną osobę, także jeśli chcecie spróbować, to teraz jest na to czas.
możecie śmiało zadawać mi pytania, jeśli chcecie wiedzieć co i jak.
w najbliższych dniach postaram się wrzucić pierwszy rozdział, abyście mieli co nieco pojęcia o fabule.zobaczymy, co z tego pomysłu wyjdzie!
spodziewajcie się niespodziewanego!
CZYTASZ
spodziewaj się niespodziewanego
Teen Fictionnasza wspólna historia, która być może powstanie. underfall_ oraz niespodziewana ekipa, 2020/2021 przepiękna okładka od @oneyellowbee