Arkadaşlar bugun diyetisyenime yine gittik.Ben kilomu 78 lerde bir şey beklerken 76 kilo çıktım. 1 ayda vermem gereken kiloyu ben 2 hafta da verdım ve bu cok hosuma gidiyor.Her gittiğimde yagdan kilo verıyorum ve bu benı ınanılmaz derecede motıve ediyor.
Tartılara kusmustum.Aynaya bakınca iğreniyordum kendımden.Her gun okulda mılletın benımle dalga gecmesınden , kendıme olan ozguvensızlıgımden cok sıkayetciydim hala daha öyleyim.ama her hafta o tartıda kilonun eksildiğnii görünce gerçekten cok mutlu oluyrum ve motive oluyorum.
2 HAFTA ÖNCEKİ KİLOM; 81,2
BUGÜN Kİ KİLOM; 76,5
KENDİNİZE GÜVENİN ARKADAŞLAR.
EMİN OLUN SİZE HİÇ ABARTMADAN KONUSUYORUM. "AMAAN HERKES AYNI SEYI SOYLUYOR, BEN DE BİLİYORUM VEREBİLCEĞİMİ." FALAN DEMEYIN NE KADAR ERKEN BASLARSANIZ O KADAR IYI. O KADAR FAZLA KİLOYU VERMEKTE GERCEKTEN ZORLANABİLİRSİNİZ.BU ELİNİZİ ŞIPLATINCA GİDECEK BİR ŞEY DEĞİL.SİZDE SİZİNLE UĞRAŞANLARIN ÖNUNDEN ÖZGUVENLE GECMEK İSTEMEZ MİSİNİZ ? YA DA SİZİN SEVDİĞİNİZ ÇOCUĞUN ?
ONLARA HAKSIZ OLDUGUNU GÖSTERİN.GÜVENİN BANA HAKLI CIKICAM.BEN DE DAHA DİYETİMİ BİTİRMİŞ DEĞİLİM ÖNUMDE DAHA VERMEM GEREKEN 16 KİLO VAR.16 YI SADECE DUSUNUNCE COK FAZLA OLUYOR FAKAT GUN GECTIKCE TEKER TEKER AZALDIGINI DUSUNUNCE İÇİME BİR MUTLULUK GELİYOR.DUSUNSENIZE O MAGAZADAKİ YUKSEK BELLİ ŞORTLARI,TAYTLARI,SWEATSHİRTLERİ ...
BAŞARABİLİRİZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
ChickLitBenim gibi kişilerin ve zayıflamak isteyen kişişlerin bence birbirine destek olması en önemli kuralımız.