☘️İyi okumalar ☘️"Sonrada işler gelişti ve bana çıkma teklifi etti."
...
Tek başıma sahile gelmiştim. Sadece denizin sesi ve benim nefes seslerim vardı. Beynimin içindeki tüm düşünceleri açtım. Çünkü buna ihtiyacım vardı.
Tekrar telefonuma baktım. Sanırım arıyacatım.
Kağıdı cebimden çıkardım. Bir kez daha denize bakıp derin bir nefes aldım.
Yavaşca kağıdı açıp numarayı çevirdim.
Çalıyor...
Etrafı bir ses daha kapladı.
" Hena? "
Ve bir ses daha eklendi oda kalbimdi.
..
Elimdeki içeceği tekrar yudumladım. Boğazım kurumuştu.
"Sonra ne oldu?"
Zoe'ye bakıp hafif tebessüm ettim.
"Sonra çıkmaya başladık"
Elini çırpmaya başladı küçük Zoe'm
Bahçeden bir ses duyuldu o sırada
"Yemek hazır"
Zoe indi ve benide yavaşca kaldırdı. Sonuçta artık yaşlanmıştık.
Sofraya doğru yavaş adımlarla yürümeye başladık.
Zoe mutluydu. Dedesini yani kocam Jungkook'u çok seviyordu. Jungkook'la hep parka gitmeyi severdi.
Onu geçen sene kayıp etmiştik.
"Büyükanne, annem en sevdiğim yemeği yapmış."
Gülmeye başladım. Zoe daha 3 yaşındaydı ve oldukça akıllıydı.
Sofraya oturduk. Yemekler gerçektende güzeldi. Kızım ve Ena yene döktürmüşlerdi.
Ena, Min ji'nin kızı. Oda bende yaşlanmıştık. Tabi Tae'yi unutmamak lazım. Oda artık dede olmuştu. Min ji ve Tae gerçekten güzel bir çiftler.
"Anne iyi misin?"
Kızım Amy'ye baktım. Gözleri babasına,dudakları bana çekmişti. Gerçekten güzel bir kızdı. Artık oda anne oldu. Ah zaman ne çabuk geçiyor.
"İyim kızım sadece duygulandım. Tüm aile burda"
Ellerini üstüme koydu.
" Hep mutlu ol anne, sonuçta sen bizim kraliçemizsin"
Ben ve herkes gülmeye başladı.
"Sende benim prensesimsin"
Diyip elini öptüm.
Size sofradıki canlarımı saymayı unutmuşum.
Jin ve karısı, Suga ve karısı, jhope ve karısı, Jimin ve karısı Tae ve karısı, Rm ve karısı, Onların çocukları ve torunları ve benim çocuğum ve torunum. Sadece Jungkook yok... Özledim...
...
"Jungkook ben geldim. Rüyamda seni gördüm ve beni çağırıyordun. Bugün çok garip hissediyorum sanki tekrardan buluşucakmışız gibi. Bu arada dün hikayenin sonuna geldim.Zoe dün seni sordu yatma vakti. Bende o cennette dedim.....Kızımız ve torunumuz ve ben seni özledi Jungkook... "
Derin nefes aldım.
"Seni özledim Jungkook..."
Son kez mezara baktım. Dikkatimi bir şey çekmişti.
Çiçekler kurumuştu. Geçen hafta böyle değildi. Hemen su alıp sulamaya başladım.
Böyle daha iyiydi.Son sözümü de söyleyip arabama bindim.
Eve gitsem iyi olacaktı çünkü daralmaya başlamıştım.
Bulanık göre göre eve gelmiştim tabi birde terlemiştim.
Kapıda Amy'i ve Zoe'yi görmüştüm.Amy endişeli bir şekilde bakıyordu.
"Anne iyi misin?"
Zoe'de korkmuş bir şekilde bakıyordu.
"Zoe sen içeri gir hadi. Büyükannen gelicek şimdi yanına"
Başını sallamıştı.
Daha fazla şidetlenmeye başlamıştı acım.
Yere düşmüştüm.Zarzor nefes alıyordum.
Sanırım artık buluşma vakti geldi Jungkook.
Yetmiş yaşımıza kadar beraberdik. Bir sene sensiz oldu. Gerçekten o bir sene bir ömür gibi geçti.
Ben düşünürken Amy'de konuşuyordu.
"Anne ambulansı arıyorum dayan"
Gözümden yaş gelmişti. Panikleyen elini tuttum ve zarzor konuşmaya başladım.
"Kızım ben babanın yanına gidiyorum korkma. Torunuma, kendine ve damadıma iyi bak. Babanla seni yukarıdan izliyor olacağız.. Hoşçakal kızım... D-diğer tarafta... G-görüşmek üzere..."
Ve son
☘️Her güzel şeyin bir sonu vardır. Kitabımın sonuna kadar okuduğunuz için ve destekleriniz için teşekkürler benim güzel ailem☘️
🌠Başka kitabımda görüşmek üzere🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•THE TEACHER •JJK
Fanfiction~O̶n̶c̶a̶ ş̶e̶y̶ y̶a̶ş̶a̶d̶ı̶m̶. B̶ö̶y̶l̶e̶ b̶i̶r̶ ş̶e̶y̶ o̶l̶u̶c̶a̶ğ̶ı̶n̶ı̶ k̶i̶m̶ t̶a̶h̶m̶i̶n̶ e̶d̶e̶r̶d̶i̶ k̶i̶ ? ~ 𝚃𝙷𝙴 𝚃𝙴𝙰𝙲𝙷𝙴𝚁 𝙹.𝙹.𝙺 2020 [B̸i̸t̸i̸ş̸ T̸a̸r̸i̸h̸i̸~2̸6̸/7̸/2̸0̸2̸0̸~]