Jennie,Lisa'nın sorduğu soruya ne cevap vereceğini bilemediğinden dolayı en yakın arkadaşı olan Jungkook'u aramak için mesajlaşmadan çıkar.
Jungkook'u arar ancak Jungkook açmaz.Jennie'nin içi içini yerken bir yandan Jungkook'un neden açmadığını düşünmektedir.
Jennie en sonunda karar verir ve Lisa'ya onu tanıdığını söylemek için mesajlaşma uygulamasına girer.Lisa'nın onu engellediğini gördüğü an bu, Jennie'nin kalbine bir hançer gibi saplanır.
Derin derin nefes almaya çalışır.Sakin olmaya çalışarak,Lisa'nın instagram hesabına girerek mesaj yazmayı dener.
kimrubyjane:Miniğim?
MESAJ İLETİLEMEDİ.
Jennie düşünür ve fake hesap açmaya karar verir.
Kimjenxq İSİMLİ HESABINIZ BAŞARIYLA AÇILMIŞTIR.
HESABINIZA HOŞGELDİNİZ.
TAKİP ETMENİZ İÇİN ÖNERİLENLER
@Lalalisa_m
@rosesarerosie
@sooyaa
@liliwquenn_
@Blackpinkoffical
@ygentJennie ilk çıkan isme titreyen parmaklarıyla tıklar ve hesaba girer.Öncelikle takip eder.
Lalalisa_m KİŞİSİNİ TAKİP ETMEYE BAŞLADINIZ.
Dm'e girer ve Lisa'ya yazmaya başlar.
Kimjenxq:Merhaba.
Lalalısa_m:Merhaba?
Kimjenxq:Lisa ben Nini,lütfen engelleme.Gerçekten bir anda sorunca ne yapacağımı bilemedim.Bir arkadaşıma danışayım,sorayım diye düşündüm ondan dolayı çıktım.Eğer engellemezsen sana sorunun cevabını söyleyeceğim.
Lalalisa_m:Peki tamam.Engellemiyorum,
söyle lütfen.Kimjenxq:Sadece ben seni gerçek hayatta tanıyorum.Şuan aynı şehirlerde bile değiliz.Bir yıl kadar önce babamın işi yüzünden gelmiştim senin yaşadığın şehre.Yani Busan'a.Aynı okulda okuyacağımızı sanmıştım.Öyleydide.Seni ilk gördüğüm andan itibaren sana aşık olmuştum.Ancak....
Lalalisa_m:Ancak?
Kimjenxq:Ancak babamı ve annemi bir trafik kazasında kaybettim.İlk başta bir yurda gönderdiler beni,ancak sonra 18 yaşından büyük olduğum için kendi başımın çaresine bakabileceğim gerekçesiyle,kısaca bana ne halt yersen ye dediler.Ben yurttan çıktım.Tek ve öz arkadaşımı aradım,o olmasa şuan çöplükte yaşıyor olurdum.Sonra telefon aldım.İyi ki senin ismini hatırlıyordum.İnstagram hesabını bulabildim.Sonrada sana yazdım.Olaylar böyle.
Lalalisa_m:Ben gerçekten çok üzgünüm
jennie böyle şeyler yaşadığını
bilmiyordum:(Kimjenxq:Üzülme,artık olanları atlattım.Tekrar tekrar söylüyorum,Seni seviyorum Lalisa ve emin ol bir gün sende Nini'yi tüm kalbinle seveceksin!
Lalalisa_m çevrimdışı.
Kimjenxq çevrimdışı.