6

32 4 0
                                    

Lisa yavaşça telefonu kenara bırakıp,banyo kapısına doğru ilerler.

Suyu açar.Küvetin içine akan suyun sesi onu rahatlatmıştır.Küvetin iyice dolduğunu gören Lisa,üstündekileri yavaşça çıkarır.

Dolmuş olan küvetin içine,sol ayağını atar,ardından sağ ayağını.Biraz zaman sonra tüm vücudu küvetin içine girince,eline sabunu alır ve yavaşça life sürter.

Life yeterince sürttüğünü düşündüğünde,lifi suya batırır,ve kollarına sürter.Ardından tüm vücuduna.Son olarak saçını da yıkar.

İşi bittiğinde,küvetin içinden çıkar ve,klozetin üzerinde duran havluyu alarak,havluyu vücuduna sarar.Kapıyı açarak odasına girer.Üstünü değiştirir.

Saçını kurutmaya başlamıştır ki,telefonuna gelen mesajla telefonun ekranı aydınlatmıştır.Nini'den gelen konuma girer ve nerede olduğunu incelemeye başlar.Ancak hiç bildiği bir yerde değildir,ve bulunduğu noktaya epey uzaktır.

Ama Lisa Nini'ye söz verdiğini ve gitmesi gerektiğini düşünüp,üzerine ceketini giyer,eline aldığı araba ve ev anahtarıyla merdivenden Aşağı doğru iner.Arabaya biner ve bulunan konuma doğru ilerlemeye başlar.

Bulunan konuma ulaştığın da ağaçlık ve ıssız bir yer ile karşılaşır.Arabadan iner ve yürümeye başlar.Nini'ye mesaj atmak ister ancak,telefonun çekmediğini gördüğünde olduğu yerde durup etrafına bakınır,hiçbir şey göremeyince başını yavaşça havaya doğru kaldırır.

Derin bir nefes alıp ellerini saçları arasında dolaştırır.Arabasına doğru yöneldiği sırada,arkasından sert bir darbe yemesiyle,çığlık atacakken,ağzının üzerine gelen el ile çığlık atamaz,daha çok korkar ve acısı daha fazla artar.

Sırtındaki o acı asla anlatılamayacak şekildedir.Yanıyor,aynı zamanda akan kanlar Lisa'nın huylanmasına neden oluyordur.Lisa o an bayılmak ister,acısının saniyelik de olsa dinmesini ister.Ancak olmuyordur.Ne kadar canı yansa da,sırtından akan kanları,ağzının sıkıca kapatılması nedeniyle ezilen diş etlerinin acısı geçmiyordur.

Arkadan gelen ses ile irkilir.

Arkadan gelen ses,bizzat ona aittir.
Öldüğünü sandığı babasının sesini duyuyordur.Ses şunu söylüyordur;

"Ölene kadar durmayın!"

𝐊𝐈𝐀𝐍𝐄𝐑𝐘                                                    -𝐣𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin