7

25 3 0
                                    

-Üzgünüm,uzun süredir yoktum.Artık daha fazla aktif olacağım.Her neyse,iyi okumalar dilerim🥰-
Lisa,duyduğu ses karşısında,bütün acısını unutur.O kadar şaşkındır ki,onu öldürseler hissetmeyecek derecededir.Kalbi çok hızlı atıyor,bu anın bir rüya olması için dua ediyordur.

Ama değildir işte,bu bir rüya değil,gerçeğin
ta kendisidir.Kız daha fazla dayanamaz.Ve gözlerini yumar.Artık dayanamayacağını anlamıştır.Kendini ölümün kollarına bırakmaya hazırdır.Lisa için daha sonrası karanlık.

O anda arkadan gelen ses ile,Lisa'yı bıçaklayan 2 adam başlarını o tarafa çevirirler.160 boylarında esmer,uzun saçlı ve silahlı kızı görmeleriyle ayağa kalkmaları bir olur.İkisi de cebinden silahlarını çıkartıp,Kıza tutarlar ancak,kız ne yapacağını iyi biliyordur.

Lisa'nın babasını boynundan kavrar,ve başına silah dayar;

"Kızı bırakın"-Jennie-

"Bırakmıyoruz"-2 adamdan biri-

"Peki,o zaman bende patronunuzu tek kurşunla geberteyim."

"Efendim ne yapalım?"-2 adamdan biri-

"Tamam,bırakın kızı"-Lisa'nın babası-

"Peki efendim"

Adamlar kızı tutar ve Jennie'nin önüne fırlatırlar.

"Şimdi ambulansı arıyorsunuz."-Jennie-

Adamlar patronlarına bakarlar,adam başını sallar.

"Tamam,arıyoruz."

"Aferin"-Jennie-

Ambulansı ararlar.Ardından kıza adamı bırakmasını söylerler.Kız ise;

"Eğer bu kız yaşayamazsa,sizi ellerimle geberteceğim."

Adamı bırakır,ve oradan giderler.Jennie kızın yanına koşar.

"Lisa,iyi misin!"

Lisa cevap veremez,ama dudaklarının arasından sessiz ve sakin bir soluk çıkar.Jennie ağlıyordur.Gözyaşları sanki yüzünden aşağıya hücum ediyorlardır.Jennie Lisa'nın nabzına bakar,Ama yoktur işte,atmıyordur kahrolası kalbi kızın.

Bir kaç dakika sonra ambulans gelir.Lisa'yı alırlar.Ancak ambulansa Jennie'nin bizmesine izin vermezler.

Jennie,giden ambulansın arkasından daha fazla ayakta kalamayacağını anlayarak,kendini sert bir şekilde yere bırakır.Başını yere doğru çevirir.Önünde kızın kanları vardır.Elini kanlara dokundurur.Ya aşık olduğu,gözlerinde sevinç ışığı dolu,lale kokan, o güzel kadın yaşayamazsa?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐊𝐈𝐀𝐍𝐄𝐑𝐘                                                    -𝐣𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin