✦ 05 ✦

148 27 16
                                    

" aera ! kau delete for everyone ke kau delete for me je ? " tersedak aera yang sedang minum terdengar jeritan kyunghee .

" taktahu lah , yang aku tahu aku delete "

" KAU SERIOUSLAH AERA ?! " kyera yang mendengar perbualan diantara kyunghee dan aera .

" apa bodoh bising - bising " tanya youngmin .

" aku rasa aera delete voice tu delete for me je ni " kata hea selamba sambil menuju masuk kedalam tandas .

" woi nak pergi mana , nak ikut ! " jerit nayoung .

" JANGANNN ! AKU NAK BERAK ! TAK MUAT MANGKUK JAMBAN KALAU KITA DUA DUDUK " jerit hea lalu cepat - cepat mengunci pintu tandas dari dalam , tanpa dia sedar nayoung menguncinya dari luar

" kah kah kah  "

...

" patut ke tak aku mesej perempuan itu " tanya seungmin di dalam hati sambil memusing - musingkan telefonnya .

" kau termenung apa seungmin , mesej jelah . kau tak dengar ke youngmin cakap apa ? yaera suka kau dari zaman sekolah lagi " kata changbin yang tiba - tiba terjah masuk kedalam bilik Seungmin .

" aku tak cakap apa - apa pun "

" aku tahu kau tengah fikir pasal yaera " kata changbin lalu melabuhkan punggungnya di atas lantai .

" mana ada , tak kuasa aku "

" kenapa kau benci sangat dengan dia ? orang kata kalau lama sangat benci ini akan jadi chentaa ~ " usik changbin .

" ha borak apa " han pula yang terjah masuk kedalam bilik seungmin .

" aduh sorang lagi , dah dah korang berdua keluarlah . aku nak tidur " kata seungmin sambil menarik selimut dan berselubung didalam selimut .

" jomlah changbin , seungmin jual mahal macam itulah . esok lusa kalau kakak ipar aku tu dah tak mahu dekat dia baru dia tahu rasa melepas " kata Han .

" hm changbinnie tukktanee ! angkatlah binnie hm hm " han yang tadi sudah ingin keluar memandang changbin dari pintu , rasa seperti mahu terajang sahaja muka changbin selepas mendengar aegyo yang dibuatnya .

tapi mujurlah changbin itu hyung nya .

...

minho <3
online

hi minho , hea here !

hi

dah nak tdur dah ke ?

sedang

eoh , sorry kacau

it's ok

nanti dah jadi idol mesti busy kan ?

mungkinlah

korang berkongsi bilik ke ??
seen.

meanwhile

jeongin memasuki bilik minho kerana lampu masih terbuka tapi minho sudahpun tertidur , tangannya masih memegang telefon . jeongin meletakkan telefon minho diatas meja tepi katil lalu menutupkan lampu bilik .

Cerita Kita [ Stray Kids ]Where stories live. Discover now