youngmin <3
onlinehey!
yaaa !
busy tak ?
ahh kami semua ada dekat kafe tunggu yaera .
yaera pergi mana ?
dia ada hal , why tanya ?
ingatkan nak ajak keluar
kita keluar malam boleh ?
okay kalau dah selesai bagitahu .
seen ....
yaera menuruni tanggan selepas selesai ujibakat , dilihat sekeliling bangunan yang bakal dia datang setiap hari .
" yaera ! " jerit kyunghee .
" hii ! " yaera berlari ke kafe selepas terdengar jerita kyunghee .
" macam mana ? lepas tak ? " tanya aera .
" tak tahu , dorang kata nanti dorang hantar email . kalau dapat email tu maksudnya yaera terpilih " kata yaera .
" kalau dapat bagitahulah ye , aku nak jadi idol juga " usik youngmin .
mereka semua ketawa bersama - sama , selepas makan dan minum mereka pun pulang ke rumah .
...
mr chang <3
onlinebinnie , jadi tak nak keluar ?
dah selesai ke ?
dah , tadi pukul 6 .
kalau awak penat nanti je kita keluar .
tak apalah tak penat mana pun , nanti dah jumpa hilang penat .
kalau macam itu siap - siap , nanti saya ambil .
okayy !
seen ....
" youngmin , changbin datang ! " jerit soojin selepas membuka pintu rumah dan melihat changbin dihadapan pintu .
" haa nak pergi mana tu ! " nayoung bertanya .
" sekejap tau " jerit youngmin dari dalam bilik .
changbin hanya memberikan senyuman kepada soojin dan nayoung tanpa menjawab pertanyaannya .
" okay dah ! bye korang , youngmin keluar dengan cjangbin sekejap tau ! " beritahu youngmin lalu melambai - lambai kearah rakan - rakannya dari pintu .
YOU ARE READING
Cerita Kita [ Stray Kids ]
Fanfiction- Pertemuan itu kebetulan atau tuhan yang tentukan ? status : completed ! ❤