: În casa familiilor Choi și Lee era o mare forfotă. Membrii mai tineri se pregăteau de o importantă petrecere pentru integrarea lor în noua societate .
Jaemin — Hongjoong, poți să vii puțin?
: Strigă acesta din altă cameră.Hongjoong — Da, ce este?
: Spune băiatul intrând în cameră, apoi face o plecăciune în fața lui Jaemin.Jaemin — Ya.. Lasă asta, vino.
: Spune grăbit referindu-se la plecăciunea aceea, și îl trage de mână spre el.
: Hongjoong mereu era politicos, dar Jaemin îi era prea apropiat ca să accepte să se comporte așa chiar și cu el . Știa cât de mult muncește Hongjoong să se apropie de ceilalți.Jaemin — Poți să îmi calci o cămașă? Am încercat să o fac eu.. Știu că ești mult prea obosit, dar deja am ars cămașa dată de mama.. Iar Jeno a spus că până la urmă va trebui să învăț să mă descurc..nu mă mai ajută.
: Se roagă acesta , apoi zâmbește cu entuziasm, văzând că Hongjoong se pune pe treabă zâmbitor.Hongjoong — E în regulă. Ști că mereu mă ai de ajutor. Sunt bucuros să știu că totul e pus la punct.
: Era cu adevărat obositor să umble după mofturile tuturor din acea casă, dar dorea să câștige cât mai mulți bani, și niciodată nu-l putea refuza pe Jaemin. Știa cât e de ne îndemânatic.
Se atașase de el și de familia care-l găzduia. Ei bine, nu de toți, dar încerca să fie cât mai exemplar în a le arăta că pot avea încredere în el.Jaemin — Îți mulțumesc mult !
: Îl îmbrățișează de la spate cu grijă, ca băiatul să nu se ardă cu fierul de călcat, apoi se așează pe pat privindu-și captivat telefonul.: O mică bătaie în tavan îl făcuse pe Hongjoong să tresară, scăpând fierul pe mâna sa.
: Într-o fracțiune de secundă, îl ridică ca și cum nimic nu s-a întâmplat, mușcându-se puternic de buza de jos. Știa că Jaemin va face fața aia a lui de cățeluș plouat și se va învinovăți pentru arsura lui dacă va afla.
Jaemin — ..se pare că te cheamă ceilalți.
: Se întristează.
: O singură bătaie în podea, se auzea în toată casa. Hongjoong știa unde s-a meargă ghidându-se după partea din care era făcut sunetul.
CITEȘTI
PROMISE || YUJOONG
عاطفيةPentru Yuta totul era perfect. Deși știa că avea să întâlnească multe probleme , s-a pregătit pentru a le remedia. Îi era frică de asemenea. Nu îl cunoștea în tocmai pe Hongjoong. Poate nu știa ce îl va face fericit. Dar îl plăcea îndeajuns pentru a...