Po tom co Fizi a Humi začali spolu chodit se museli samozřejmě spolu vyspat:)
"Humi jdeš na to nějak rychle." řekl Fizi. Humi mu začal pomalu stahávat tričko😳
Následně i kalhoty a slipy (a růžovou podprsenku idk proč Fizi nosí podprsenky lol) Skočil na něj a svalil ho do postele.
Fizi:"Auu.. Uch." Humi mu ho tam šoupnul přímo do prdele😨
*vzdechání*
Po povedeným sexu mu Fizi řekl:"Humi já jsem ještě panic, ale díky tobě už ne." Humi se jen pousmál a oba dva se oblékli.
Pak šli oba dva do hospody. "Co to bude?" zeptal se barman
Humi:"Jednu wisky [nevim jak sa to píše], prosím."
Barman:"Dobře... A co bys chtěl ty?" ptal se.
Fizi:"Hmm colu."
Barman:"Dobře. Dežo jednu tady.. More vole." "More drž piču." zařval Dežo.
Humi si jen povzdechl a podíval se na Fiziho. "Hale F-fizi nechtěl bys jít zítra na rande?." "Umm rande.. Seš nějakej rychlej, ne?" "Tak chceš nebo ne?." zeptal se Humi.
"No dobře." povzechl si Fizi.
Pak jim přinesli pití. Vypili to a začali si povídat.
Po asi 10 minutách se ze záchodu vyvalil Don. V ruce měl lahev vodky a vypadal, že má asi 5 promile😂
Přišel k nim a řekl:"Vsadim se o moje péro, že... Vy dva si nedáte pusu."
Humi se pousmal a dal Fizimu pusu.
Fizi jen řekl:"Mam ti péro useknout teď nebo až pak." Don jen s otevřenou pusou zíral... Humi vzal nůž a usekl mu péro.
Don:"Do prdele!" "Moje péro!"
Všichni se v hospodě začali smát.----------------Další Den-------------
"Ok neposer to..." říkal si Humi v hlavě. Vzal kytku a šel na místo určení. Už z dálky slyšel Fiziho jak na něj volá.
Přišel blíž. "Humi!" "Ahoj Fizi." odpověděl Humi. Dali s pusu na líc a Humi vytáhl růži. "Ta je pro tebe."
Fizi se pousmál :) "Děkuji." a vzal si ji.
Chvíli si povídali a pak Humi řekl něco, co Fizi nečekal:"Fizi... Musí to ven. Řekneme to veřejnosti."
Fizi:"Dobrá..."
-------Pokračování příště------
ČTEŠ
Fizi X Humi [PARODIE]
RomancePARODIE Fizi a Humi sice možná jsou pouze partneři v marketingu, ale co když se to vše zvrtne? Možná si Humi uvědomí toho, že on je ten pravý pro Fiziho. Příběh je pouze parodie. Vtipy zde jsou vtipné pouze autorovi (bohužel), čekejte tedy trapné a...