Humi a Fizi natočili video o tom, že spolu chodí.
Jak se to dozvěděly reakční kanály tak vzniklo asi 10 videí na toto téma a největší vies měli dvě videa. První od Radyho a druhý od Stay12.
-----Stay12 a jeho video-----
Stay12 přichází."Ou co to vidím... Fizi a Humi jsou spolu..hmmm" *intro*
"Zravim negramoti dnes budeme reagovat na video: 'Chodíme spolu.' Ano slyšíte dobře Fizi a Humi spolu chodí." stay začne tleskat. Stay zapne video.
"Hmm... Ale Fizi prostě normálně mluvit nemůže!"
------V půlce videa------
Stay:"Drink time!" stay vezme minerálku a začne pít... *zvuk pití*
Stay zapne dále video. "Ok... Takže Humi ojel Fiziho... Nice." Na konci videa.
"Ok negramoti... Nic pro ti Vám nemam hoši. Jen aby se tu neukázali kidi, co říkají:"Ale ty urážíš gaye a sám vypadáš jak GAYYYY!" ok.."
A pak skončilo video.
Video mělo za den 100k shlédnutí a 21.tísíc likes.
---------Konec stay12 videa---------
Humi si všiml tohoto videa, ale ignoroval to.
"Fans" Fiziho to vzali docela... No prostě byli toxic. A když se to dozvěděla Kája srdce je puklo žalem.
Kája:"Filipe proč mě podvádíš s Humim?:("
Fizi:"Víš.... Prostě se mi už nelíbíš a vůbec seš sama o sobě divná."
Kája:"ROZVÁDIM SE S TEBOU!"
Fizi:"Ok... Stejně si mi u prdele."
A Kája utekla s pláčem. Fizi ji jen sledoval jak mizí v dáli. Povzechl si a šel za Humim.
"Humi..." řekl Fizi. "Ano Fizi." zeptal se Humi.
Fizi:"Rozvedl jsem se s Kájou... Spíš ona se mnou."
Humi:"Super! Konečně!" Fizi se jen pousmál.
Najednou do pokoje vtrh Don.
Don:"VY JEDNI VYJEBANCI!"
Fizi:"Neřvi tak, co chceš?"
Don:"Chci spátky svoje péro!"
Fizi:"No... Zeptej se Humiho ten si ho zarámoval." Don se na něj podíval jako: No to si ze mě děláš prdel.
Don tedy běžel za Humim a už dálky na něj volal:"Vrať mi moje PERO!"
Humi se na něj otočil a řekl:"Jako... Teď je moje a btw docela velký... 20 cm. Hmm to chci taky, protože já mam jen 8 cm:("
Don:"Drž kurva hubu! Prostě mi ho vrať a basta!" Humi mu ho tedy podal...
Humi:"Jo a máš HIV :)" Don se na něj podíval a řekl:"Ty blafuješ..."
Humi:"Ne Horste neblafuji." Don prostě šel pryč a zabouchl za sebou dveře.
Humi si jen povzdychl a šel si lehnout.
--------Pokračování příště--------
ČTEŠ
Fizi X Humi [PARODIE]
RomancePARODIE Fizi a Humi sice možná jsou pouze partneři v marketingu, ale co když se to vše zvrtne? Možná si Humi uvědomí toho, že on je ten pravý pro Fiziho. Příběh je pouze parodie. Vtipy zde jsou vtipné pouze autorovi (bohužel), čekejte tedy trapné a...