Ezel'den
Sabah uyandığımda öğlen 12:30 'du. Nasıl bu kadar çok uyudum anlamadım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve üzerime kıyafetimi giydim.
Odada biraz telefonumla oyalandım. Aşağıdan araba sesleri geliyordu. Camdan baktığımda babam ve 2 adam gelmişti. Onları tanıyamadım. Bunları çok düşünmeden oturdum. Ama yine aklıma geliyordu. Rojin'in babası ve abisi olabilirmiydiler?
Yarım saat sonra aşağıya indim.
"Günaydın herkese"
dedim bütün gözler bana döndü. Rahatsız olsam da bir şey demedim.
Babamın yaşlarında olan adamın elini öptüm. Genç adama ise sadece "hoşgeldiniz" demiştim. Ama o tepki vermeden sadece suratıma baktı. Açıkçası rahatsız olmuştum. Hemen boş bir sandalyeye oturdum. Adamın gözlerinin üzerimde olduğunu biliyordum. Yüzümü kaldırdım ve baktım sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Hemen önüme döndüm.
"Günaydın kızım" dedi babam hafif tebessüm ettim. Aniden aklıma gelen soruyla babama döndüm. Açıkçası cevaptan çok korkuyordum.
"Baba karar verdi mi abim ölecek mi?"
korkuyordum .
Abimin ölmesini istemiyordum."Verildi kızım ..... Berdel olacak" duyduklarımla kan akışım yavaşlamış gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Ne !!" diye sesimi yükselttim.
Birden sesimi yükseltmemle babam ilk önce afalladı. Daha sonra kaşlarını çatıp
"Bana sesini yükseltme Ezel!" dedi babam sinirle
"Beni sevmediğim hatta tanımadığım bir adamla evlendireceksin ve ben sesimi yükseltmeyeyim öyle mi baba"
Dedim ağlayarak.Gözlerim karşımdaki genç adama kayınca kaşlarının çatık olduğunu gördüm.
Aptal adam APTAL !!
Koşarak yukarı çıktım. Odama girdim ve ağlamaya başladım. Böyle bir şeyi yapamazlardı. Sevmediğim bir adamla evlenmek istemiyordum. Ama evlenmezsem sırf sevdikleri için iki can alınacaktı. Özellikle birisi abimdi. Abime herkesden çok düşkündüm. o benim herşeyimdi. Sırf aşık olduğu için ölmesi çok ç-çok saçmaydı.
Ağlamaktan bitkin düşmüştüm. Sarsak adımlarla ayağa kalktım ve banyoya girdim. Suyu ayarladım ve suyun altına girdim. Gözyaşlarım suya eşlik ediyor, Su damlalarıyla birlikte yere düşüyorlardı.
Duştan çıktım sonra geceliğimi giydim ve gözlerimi aydınlığa bir daha açmak istemezcesine kapattım.
Botan'dan
Ezel aşağıya indiğinde ona bakmıştım. ASLA sevmeyecektim ASLA! Sırf kardeşim için onunla evlenecektim. Ama onu asla karım yapmayacaktım. Benim tek karım olabilir o da Havin'di. Ezel'e evi dar edecektim.