Ertesi gün
MARİ
Her zamanki gibi günlük işlerimi halledip şirkete gittim.Şirkete tam girerken Adrien Bey'i gördüm bana ''selam'' dedi.Ben onu umursamadan şirkete girdim.Odama geçip bugünün programını hazırlamaya başladım,programı Adrien Bey'e götürmek üzere onun odasına gittim,kapısını çaldım.
''Mari kapıyı çalar''
ADRİ:
-GİR!
MARİ:
-Günlük programınızı getirdim efendim.
ADRİ:
-Peki şuraya bırakabilirsin.
Mari Adrinin masasına elindekileri bırakacağı sırada odaya dingonun ahırı gibi giren biri olur..
TABİKİDE BİÇIS VE NO ŞEREF LİE-LA DIR
LİE-LA:
-HELLOĞĞ ADRİŞOKOLETA SEVGİĞİÖĞĞMMM *konuşmayı bilmiyon aq neyse devam*
ADRİ:
-Lila?
GÖTÜ BOKLU ŞEYTAN:
-Beni özledin mi hayatım?
ADRİ:
-SENİN NE İŞİN VAR BURDA?!
GÖTÜ BOKLU ŞEYTAN:
-Seni özledim hayatımmm
MARİ:
''İçinden:bini özlidin mi hiyitöm hömmmm götü boklu piç bana çok çektirdi bu mal!''
GÖTÜ BOKLU ŞEYTAN:
-Hadi evimize gidelim kocacığığğğm
MARİ:
-''İçinden:WTF?!!! ''
Mari bu gün zaten kötü olduğu halde bide üstüne lie-la'nın söylediği şeye çok morali bozulduğu için odasına gider,kapıyı kilitler ve bugünü unutmaya çalışır fakat annesinin ve babasının ölümü gözünün önüne geldikce bu imkansızlaşır.Sinirle Adrien Bey'in odasına gider.
MARİ:
-2 saat izin istiyo-
Mari adri ve lie-la yı öpüşürken yakalar..''F*CK YOU LİE-LA FUCK YOU*!!...Mari hemen ordan uzaklaşır..
ADRİ NİN GÖZEL AĞZINDAN:
Bugün Marinette ile görüşmek için can atıyodum sanarım fazla kötü davranmıştım.Bugün girişte selam verdim fakat o umursamazca şirkete girdi.Bende peşinden şirkete girdim aradan 25 dakika geçtikten sonra Marinette programımı getirdi.O sırada içeriye ayı gibi giren lie-la girdi.
DOMUZ:
-HELLOĞĞ ADRİŞOKOLETA SEVGİĞİÖĞĞMMM.
Lie-la'ın burda ne işi var?!
ADRİ:
-Lila?
DOMUZ:
-Beni özledin mi hayatım?
Ne özlemesi senden nefret ediyorum
ADRİ:
-SENİN NE İŞİN VAR BURDA?!
DOMUZ:
-Seni özledim hayatımmm
Cidden bu karının burda ne işi var ya?!
DOMUZ:
-Hadi evimize gidelim kocacığığğğm
HAYIR HAYIR HAYIR MARİMİN YANINDA OLMAAAZZ...
Marim odadan koşarak çıktı sanırım ağlıyodu...Ayağa kalktım tam onun peşinden gidecekken Lila beni durdurdu.
DOMUZ:
-Cidden burda eşinin peşinden koşucağın yerde o sürtük kızın peşinde misin?
ADRİ:
-BİZ HİÇ EVLENMEDİK LİLA!
DOMUZ:
-Kimin umrunda küçük prensesin evli olduğumuzu sanıyor 😈
Sonra Lila beni bir anda öptü neden öptü ki ?..Marim içeriye bi anda daldı ve 2 saat izin isticekken lila nın hala beni öpüyor olduğunu fark etmem uzun sürmemişti..
MARİ'DEN:
Şirketten çıkıp,kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım..*Dinlediği şarkı medyada *
Mezarlığa vardığımda annem ve babamın mezarının köşesine oturup onlarla konuşmaya başladım..
MARİ:
-Annem nasılsın?..seni çok özledim..sen ve babam gideli tam 6 yıl oldu..seninle sır saklardık değil mi ?..biliyomusun lisede bi çocuk vardı adı Adrien ona aşık olup olmadığımı sormuştun ya bende bilmiyorum demiştim fakat...şimdi biliyorum..onu sevdim..onu sevdiğim kadar ondan nefret ediyorum anne.. izninle biraz da babamla konuşmalıyım.görüşürüz..
MARİ:
-Babam nasılsın?..az önce annemle konuştum.. (aynı şeyleri diyo işte üşendim .d ) görüşürüz babam küçük prensesin seni çok seviyor..hep sevicek...
ADRİ:
Kafeden çıkarken Marim'i gördüm ona seslendim fakat kulağında kulaklık olduğu için beni duymadı. arkasından yürümeye başladım, mezarlığa geldiğinde bi ağacın arkasına saklandım ve onu dinledim ( aynı şeyleri söylüyo işte..anlayın ÜŞENGECİM! neyse devam)
Lanet olsun bu gün ailesinin ölüm günümüydü bugün yaşananlar üstüne üstlük lila...oğğf oğğf kalbi çok kırılmış olmalı.Merak etmeyin leydim ben sizi hep koruyacağım ve bir daha asla üzmeyeceğim...Saklandığım yerden çıkarak yanına gittim,omzuna dokundum ve onun su gibi mavi gözleri benim orman yeşili gözlerimi suladı...
İVEEETT SONUNDA BEKLEDİĞİNİZ BÖLÜM GELDİ BAZI ARKADAŞLARIN FİKİRLERİYLE YAZDIM ONLAR KENDİNİ BİLİYOR 😉 NEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ BAYA İSTEK GELDİ DİYE YAPTIM VOTE ATMAYI UNUTMAYIĞĞN GÖRİŞİRİZZZ...
HERŞEY DAHİL: 538 KELİME
👇
👇
👇
🌟