NOT: BÖLÜM KÜFÜR İÇEREBİLİR
Marinette'in Ağzından;
Bana öylece bakıyordu utanmaz herif. Hem dövüyo hem başkalarıyla... Yapıyo sonra gelip bana köpek yavrusu gibi bakıyor yok efendim neymiş ÖZOR DÖLOROM banane lan bu saatten sonra özür dilesen kaç yazar buraya kadar masum kızı oynadım yeter be!
Yazardan (yani ben ehe) ;
Marinette ordan hemen uzaklaşmıştı çünkü ona çok kızgındı dünyadaki en nefret ettiği insanla en sevdiği insanı öyle görünce açıkçası siniri bozulmuştu.
Adrien'dan;
Onunla konuşmaya çalışıyordum ama çok hızlı yürüyordu, hatta yürümek ne kelime koşuyordu.Sanırım atletik biriydi.
Adrien:
-Marinette lütfen koşmayı bırak!Marinette:
-SİKTİRİN GİDİN ADRİEN BEY KAFANIZI KIRMAYAYIM!Adrien:
- PEKİ TAZMİNATINIZI DANIŞMADAN TEMİN EDİNİZYazarcıktan;
Marinette duraksadı. Arkasına döndü ve hemen Adrien'a bi tane yumruk geçirdi. Ve ardından
Marinette:
- Tazminatı istemiyorum ne bok yersen ye istersen git tüm şıllıkları becer artık sikimde değilsin.dedi.
Adrien bunun üzerine biraz duraksadı. Tam birşey söyleyecekken Marinette iki yanağınada sert bir tokat atınca sustu kaldı.
Marinette:
-BİR DAHA ASLA KARŞIMA ÇIKMA ADRİEN AGRESTE SAKIN GÖZÜME GÖRÜNME!!!
dedi.Marinette hızlıca evine doğru yol aldı. Evine girdiğinde onu karşılayan kedisi Plagg ayaklarının etrafında biraz dolandı. Marinette Plagg'i kucağına aldı ve kapıyı kapattı. Üstünü değişip o herzaman ki koltuğa oturdu,ve ağlamaya başladı. Dakikalarca, saatlerce ağladı. Ama bir yandan mutluydu o yediği dayakların acısını çok iyi çıkarmıştı. Bir anda kapı çaldı ve Marinette kapıya doğru yol aldı...
Hello canusılarr. Evet yazarınız ölmedi merak etmeyin ama öldü sanıp helva yapanlar banada 1 tabak koyun lütfen ÇÜNKÜ O BENM HELVAM(!)
Herneyse bebitolar umrarım bölümü sevmişsinizdir size bir sulu öppücük gönderiyorem. Kendinize iyi bakın Seviliyorsunussss...Not: 255 kelime...