Marinette ne yapıcağını bilemedi fakat karşılık vermeye başladı nede olsa ilk aşkı o olmuştu Adrien...
Ayrıldıklarında nefes nefese kalmışlardı,hemen ikisi de Nathaniel in kafası gibi kızarmışlardı.
MARİNETTE:
-Ben bi lavaboya gideyim...Alya sende gelsene...
ALYA:
-Neden sen kendin gidemiyor musun?
MARİNETTE:
-şeyy...HEM ben lavabonun yerini bilmiyorum...
ALYA:
-Hmmm...Adrien seni götürebilir... (Alya,Mari ye p!ç smile atar)
MARİNETTE:
-P-p-peki...ö-ö-öyle olsun...
ALYA:
-Hadi Adrien,Marinette i lavaboya götür...
Adrien evindeki(arkadaş saray demek istedi hıjkfk) en uzak lavaboya götürür.Çok fazla uzaklaştıklarını fark ettikten sonra ....
Veee bölüm sonu hikaye nasıldı sizce? vote atmayı unutmayın...
ZAAAAA öle şey olur mu canııım devamke (FAKELENDİNİZ JDJHDHG)
Adrien Mari yi hızlıca duvarlar arasına alır...sonra kulağına doğru eğilir.Ve şu sözcükleri söyler...
ADRİEN:
-Bunca zaman sen bir gökkuşağıydın fakat ben bir renk körüydüm...bana bi şans daha verir misin?
MARİ:
-ş-ş-ş-ş-şeyyy...b-b-b-ben...
Mari nin cevap vermesine izin vermeden hemen onun dudaklarına yapıştı...
MARİNETTE:
-B-b-bunu bana neden y-y-yapıyorsun...NEDE OLSA BEN SENİN İLK ARKADAŞIN DEĞİLMİYİM!?
ADRİEN:
-MARİNETTE NE SAÇMALIYORSUN!?AZ ÖNCE SENİ ÖPTÜM FARKINDA MISIN!?
MARİNETTE:
-HATIRLAR MISIN BİLMİYORUM AMA SENİ SINIF PİKNİĞİNDE YANAĞINA KOCAMAN BİR ÖPÜCÜK KONDURDUM AMA SEN BANA HALA BFF GİBİ DAVRANDIN...
ADRİEN:
-B-b-ben...
MARİNETTE:
-VE VE VE BUGÜN BANA ŞİRKETTE YAPTIKLARINI BİR ÖPÜCÜKLE TELAFİ ETMEYE Mİ ÇALIŞIYORSUN!?
ADRİEN:
-Marinette bak gerçekten böyle olmasını istemedim...
MARİNETTE:
-AMA OLDU BAY AGRESTE!!!?
Adrien kendine hakim olamaz ve Mari ye sertçe tokat atar.Marinette nin kafası yan tarafa döner...Adrien yaptığının ne olduğunu saniyeler sonra anlar
ADRİEN:
-M-m-m-m-m-Mari...
Mari ağlayarak odaya geri döner,yanağını eliyle saklar.Alya birşey olduğunu anlar ve‛‛Biz artık kalkalım geç oldu.‛‛der.
MARİNETTE:
-E-e-e-evet çok geç oldu...
NİNO:
-Kızlar bi sorun mu var?
MARİNETTE:
-Y-y-yoo
NİNO:
-Tamam...
Kızlar evlerine giderler.Kapı sesini duyan Adrican koşarak salona gider."Kızlar nerde" diye sorar.Nino"Geç oldu diye gittiler,ama birşey dikkatimi çekti" , Adrien"nedir" diye sorar.Nino da "Kızın yanağında neden bir kızarıklık vardı?" Adrien biraz utansa da tüm olayı anlattı.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Herşey dahil 260 kelime.
Vote atınız...lütfen
👇👇👇
🌟⭐🌟