-Can iyi misin?
-Ah ahh biraz yavaş Begüm.
-Tamam dikkat etmeye çalışıyorum.
Ah Tolga nerden döversiniz şu çocuğu evet doğru duydunuz Tolga denen kişi yani bana aşık olan çocuk Can'ı biraz hırpaladı.Tamam biraz değil baya.
-Begüm o çocuk beni neden dövdü?
Hah sıçtık ne diycem beni seviyo seni yanımda gördüğü için kıskandı dövdü mü?Ahh tabiki hayır bunu demicektim.
-Şey sanırım seni o zannetti.
Ne diyorum ben ya?!?
-Kim?
-Bana bir aralar takan çocuk vardı.O zannetti sanırım tamamen beni korumak için.
Off hadi ama hiç iyi yalan söyleyemiyorum.
-Peki öyle olsun.Sevgilin mi ki?
-Yoo yooo hayır.Sadece arkadaşım beni korumak istemiştir.
Hıı ne demessiniz.ss
-Sevgilin var mı?
Töbest noluyo lan hyrdr bana çıkma teklifi mi etcen ahh sakın hazır değilim .s dkkx
-Hayır yok.Senin?
-Vardı ama öldü.
Neee ne diyon lan sen!?!?öldü mü oha töbest.
-Na-nasıl öldü?
Kekeledim mi ben evet kahretsin en nefret ettiğim şey.
-Ben vurdum.
Neee noluyo AMK?? Katil misin lan sen!?!?
-Nasıl ya neden?
-Yo yo korkma yanlışlıkla gerçekten onu vurmak istemedim.
İni virmik istimidim. Niye vurdun ya oç?!?
-Anladım ama bu sana inandığım anlamına gelmiyor.
Ben ne diyom lann? Karşımda sevgilisini öldürmüş biri duruyo ne diyom benn?!?
-Herşeyi anlatmama izin verir misin?ve ayrıca bana inanacağına söz ver lütfen?
Hııı ne demen sini cik giviniyirim cin.
-Bakarız.
-Ben ve Merve yani eski sevgilim 1.yılımızı kutlamak için bi parti düzenledik evde olucaktı ve Merve kendi evinde olmasını istedi.Ben de buna saygı duyarak kabul ettim.Akşam oldu partide herkes vardı gerek onun gerek benim arkadaşlarım sonra kapı çaldı.Kapıyı Merve'nin babası açtı.Merve'nin babası da vardı partide ama o odasında çalışıyodu.Kapıyı açar açmaz silahı görmem bir oldu herkes bir anda korktu ve Merve'nin babasını vurmak için gelmişlerdi belliydi.Merve çok korktuğu için benim yanıma geldi hemen bende ona sıkıca sarıldım.Sonra babasını vuracaklarken adamın elinden silahı almaya çalışıyodum tam alacakken silah patladı herkes ve bende dahil ne olduğunu bilemedik ve Merve kalbini tutarak yere serildi.O Anda bütün dünyam durdu.Tek hatırladığım Gözyaşlarımın arasında bana son kez "SENİ SEVİYORUM CAN" demesi.Şimdi beni anladın mı?bana inandın mı Begüm?
-B-ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
Anlattıklarını ağzım açık dinlemiştim ve gerçekten acımıştım.
-Birşey söyleme sadece bunları bilmen yeterliydi.
-Peki birşey sorucam kendini nasıl hissediyorsun Can?
-HİSSİZİM BEGÜM HİSSİZ.
Merhaba arkadaşlar :) hikayemi okumaya devam edin lütfen okuyan herkese teşekkürler.