Eve geldiğimde hala Can'ın anlattıklarını düşünüyordum unutamıyordum ki hiç.
Baba diye bağırdım ama evde kimse yoktu oh demek o kadında yoktu.Koltuğa otururken telefonumu elime alıp Bruno Mars-Treasure açıp dans etmeye başladım.Arkadaşlarım çok iyi dans ettiğimi söylerler bencede öyle jdjdj.Dans etmeyi bıraktığım sırada babam geldi ve o kadın.Ben onlara aldırış bile etmeden yukarı çıktım ve odama geldim,o sırada telefonum çalmaya başladı.Gizli numara?
"Alo"
"Artık her şeyi öğrenme vakti gelmedi mi sence"dedikten sonra telefon yüzüme kapandı.Bu da neydi şimdi ne demek istemişti?Ve en önemlisi bu kimdi?Off uğraşamazdım ciddiye de almadım.Uykumun geldiğini anlayınca yatağıma yatıp uyudum.
----------------------
Sabah uyandımdığımda saate baktım Hassiktirr!!!Okula geç kaldım..Hemen yataktan kalkıp üstümü değiştirdim ve aşağı indim.
"Günaydın kızım."
"Günaydın baba ama şimdi gitmem gerek okula geç kaldım görüşürüz"dedikten sonra evden çıktım.Hah çok güzel servis bu saatten sonra gelmez neyle gidicem ben?Otobüs mü yok artık!?Otobüs durağına doğru yürümeye başladım.Ve ardından hemen yanımda bir araba durdu ama ben pek önemsemeyip yürümeye devam edince araba benimle birlikte hareket ediyordu.
"Begüm"bu ses Can??ne yani bu araba Can'ın arabası mı vay be güzelmiş."Efendim"dedikten sonra hemen arabaya bin demişti ben biraz kararsız kalsam da yinede bindim arabaya ve yol boyunca da hiç konuşmamıştık okula da gelmiştik artık.Arabayı park edip okula girdik ve sınıfın yolunu tuttuk.
Sınıfa gelip oturduğumuzda Can'ın da yanıma oturduğunu görünce sevindim.Ne sevindim mi niye seviniyorum?!?!.
"Yanıma mı oturacaksın?"dedim Can'a o da "Oturamaz mıyım"dediğinde şok olmuştum.Egoist piç seni.Bu çocuğa neler oluyor hiç anlamıyorum.
-------------
Son dersteydik ve nerdeyse Canla hiç konuşmamıştık.Hadi sizde itiraf edin gerçekten tuhaf bi çocuk.Telefona baktığımda zilin çalıcağını anladığım için toparlanmaya başladım ve zil çaldı.Sınıftan çıktım ve servisime doğru yürüdüm.
-------
Eve geldiğimde hemen odama çıktım ve o da ne!?!?Bir kutu vardı yatağımın üzerinde heyecanla kutuyu açmaya çalıştım ve evet sonunda başardım.Bu bu??Annemin??Bir de üzerinde not:"Bu sana bir şeyleri hatırlattı mı küçük?"Sinirli bir şekilde aşağı indim ve o kadının koltukta oturduğunu gördüm hemen yanına gidip"Neden bunu yaptın?"diye sordum.Bana anlamamış gibi bakıyordu ve bağırarak."Ne halt etmeye annemin bana kendi elleriyle diktiği elbiseye dokunursun üstelik-"sözümü kesip."Ne yaptığımı sana mı sorucam küçük?"demesiyle beni çileden çıkarmıştı."Senden nefret ediyorum."dedim ve arkamı dönüp gidecekken yerimde durup"ANNEMİN YERİNİ ASLA ALAMAZSIN."diyip odama çıktım ve telefonum çalmaya başladı.Ekrana baktığımda yine gizli numara arıyordu telefonu açıp"Kimsin neden beni sürekli rahatsız ediyo-"derken duyduğumda sesle telefonu yere düşürmem bir oldu.
-ANNE?
Merhaba arkadaşlar artık bölümleri çok sık yayımlamıcam okunmasını beklicem :)