Hâla inanamıyordum Annem? Annemin sesini telefonda duymuştum yıllar sonra.Bu nasıl olurdu ki annem 6 sene önce ölmüştü.Ben bunları düşünürken bir yandan da telefonuma bakıp duruyordum saate baktığımda 00:00 olduğunu gördüm ve telefonum çalmaya başladı ekrana baktım yine o gizli numara telefonu açtım ve bir adam bana"BİRİLERİNİN ANNESİNİ ÖZLEDİĞİNİ DÜŞÜNDÜK"demesi bir oldu ben şok içerisinde adama ne cevap vereceğimi düşünürken"Sen kimsin benden ne istiyorsun"dedim bağırarak adam"Eğer neler olduğunu öğrenmek istiyorsan yarın akşamı bekle küçük kız"dedi ve telefonu her zaman olduğu gibi telefonu yüzüme kapattı.Bende artık yorgunluk tan ayakta zor duruyordum o yüzden yatağıma gidip hemen uykuya daldım.
------------------------
Sabah kalktığımda bugünün cumartesi olduğu aklıma gelince yataktan hiç çıkmamaya karar verdim ve telefonumu elime alıp Wattpadden hikaye okumaya başladım.Bir süre sonra karnım acıkınca aşağıya indim ve sofranın hazır olduğunu görünce sevindim.Masaya oturup yemek yemeye başladım ama dün ki olay hiç aklımdan çıkmıyordu Annem ölmedi mi?Yok artık saçmalama Begüm.Kendi kendime düşünürken karnım doymuştu ve tekrar odama çıktım telefonuma baktığımda 10 mesaj geldiğini görünce heyecanlandım acaba annemle ilgili miydi derken hepsinin babamdan olduğunu görünce bakmadım bile.Çünkü o adam bu akşamı beklememi söyledi hala içim içimi yiyordu akşama neler olacaktı acaba.
Can
-Cann abii
Yine ne var ya sabah sabah beni kaldırmasalar olmuyor.
-Ne var?
-Odana girebilir miyim abi?
-Gir
-Senin dediğin işi hallettik her şey akşama hazır.
-Her şey istediğim gibi mi?
-Evet abi
-Tamam çık
Adamlarımdan biri olan Güven odadan çıktığında yüzümde hafif bir tebessüm oluştu her şey akşam için hazırdı.Bu da demektir ki Begüm artık avucumun içinde.
Begüm
Akşam oldu hâla o adamdan telefon bekliyordum ne olacağını aşırı derecede merak ediyorum söz konusu annemse her şeyi yaparım.Ayakta gezinirken birden telefonum çalmaya başladı kesin o adam arıyodur diye hemen telefona baktığımda o adam olduğunu görünce irkildim ve sonunda telefonu açtım.
-E-efendim?
-Saat 10 da hazır ol siyah bir araba gelip seni alacak.
Tamam demeye kalmadan adam telefonu yine suratıma kapattı.Hayır yani ne anlıyosa telefonu suratıma kapatmada zevk alıyor napıyo.Ne diyorum ben ya bu düşüncelerimden kurtularak hemen bir şeyler giymeye hazırlanmaya başladım.Dolabımı açtım açık bir şey giymicektim evet kesinlikle kot üstünede bol bir tişört tamamdır saçlarımı salaş örgü yaptım ve saate baktığımda 10 olduğunu gördüm hemen aşağı indim babama biraz yürüyüşe çıkacağımı söyledim ve evden çıktım.Beklemeden önümde siyah bir araba durdu ve benim gözlerimi kapatarak hemen arabaya bindirdi.Ne olduğunu hiç anlamıyordum ama korkuyordum.Bir şeyler sormaya kalkışacaktım ki adamın biri"Geldik"dediler ve benim gözümü hala açmadılar.Yürüyerek bir yerlere gidiyorduk ama nereye hiç bilmiyorum gözlerimi neden kapattılar hiç anlamamıştım.En sonunda bir yerde durduk gözlerimi açtılar her yer karanlıktı ama sadece bir yer değil biraz ileride ışık vardı tam oraya yönelecekken ayakkabı sesleri duydum ve ardından bir ses.Bu ses?
Arkadaşlar biraz geç geldi bölüm kusura bakmayın :) Okuyanlara çok teşekkürler .