One year ago.
At the hospital.
"Eomma, are you out of your mind? I'm not going to married her, just because you want it. I don't know and I didn't met her either." Yoongi's said to his mom.
"She is not only THAT GIRL. She is my nurse and I already know her. I love her, like my own daughter." Mrs. Min said.
"Exactly! She is only your nurse for fucking 3 months and you know her? How? How did you get to known her so quickly?" Yoongi said.
"Hey, watch your mouth! I know what I want and what I'm doing"
"You want? What about mine???"
"I'm not going to get my treatment until you marry her. You want me to die now? If you want, then go. Disobeyed your mother! Now, leave and don't ever come back, even in my wake."
"Eomma?"
She started to blackmailing Yoongi. Gusto niyang ipakasal kay Yoongi ang babaeng never pa niyang nameet.
"Eomma, please. I can do anything but not that." pilit pa niya.
"And then LEAVE!" pagtataboy ni Mrs. Min.
Pinindot niya ang intercon na nagkucoonect sa nurse station.
"Yes, Mrs. Min?" Ani ng malambing na boses na nagbukas ng pinto.
And she got shock when she saw Yoongi.
"I told you to stop calling me, Mrs. Just call me, Eomma or Mom." parireklamo pero may lambing na sabi ng matanda.
Ngayon lang nakita ni Yoongi na naging malambing ang kanyang nanay sa ibang tao.
"But Mrs. Min, it's our protocol as your nurse" pagdepensa pa ng babae.
"Stop right there, no one can hear you."
At tumingin ang babae kay Yoongi na may alanganin ngiti. Nahihiya siya.
"Oh, ano pang ginagawa mo? Masungit na tanong ng nanay niya kay Yoongi.
"Eomma,..."
"Leave" di na siya tumingin sa anak. "Jesy, anak pakihatid at pakituro na rin kay Mr. Suga kung asan ang exit ng hospital."
"A...a.. Yes po." awkward niyang sagot. "S... Sir, this way po."
"I know," masungit niyang sagot.
Hinatid niya pa rin ito hanggang sa exit ng hospital, kahit na nauna ng naglakad si Yoongi. Pagdating sa pinto, tumingin siya ng masama kay Jesy. Mula ulo hanggang paa at sabay smirk.
"Not bad," he said.
That smirk....
YOU ARE READING
MIN YOONGI: Never Knew I Needed
Fiksi PenggemarI took a deep breath before going down the stairs. I saw them talking happily... I saw him... The man who held my heart... The man who made me cry... The man who broke my heart... Min Yoongi My Husband... My EX- Husband... (My very first fan ficti...