Heyo naber
İlk başta İYİ BAYRAMLAROnun dışında
Evde çok boş yapıyordum. Ben de boş yerine resim yapayım dedim. (Afferiin)Suveydak adlı arkadaşın kendini çizdiği resmi çok hoşuma gitti.
Ve ben de onu elinde tavayla çizmek istedim. (Sadece kızgın gibiydin, ondan mutlu olman için öylesine çizdim lütfen yanlış anlama)
(YAV FOTOYU DÜZELTTİM YİNE YAN ÇIKTI HAAAĞĞĞ)
Bu saçtaki morluklar yokken olan resim
Ve evet üste gelecekteki bene şimdiden özür dilerim yazdım çünkü gelecekte bakıp kendimi atmaya kalkışmam muhtemel.
Bu da "ezkiz" hali
Neyhse, geçen akşam uyuyamadım, gidip eski resimlerime bakayım dedim ve...
"CANCER"
Şimdi size de birkaçını gösterem ki siz de benle camdan atlayın.
Bu benim masamda duruyor. Yaklaşık 2 yıllık falan. En büyük motivasyon kaynaklarından biriydi. Eğer saçma sapan bir yere dalarsam o bana "napıyon lan " diye bakıyor ve ben de kendimi düzeltiyordum.Bunu 2 yıl önce yazın kuran kursunda yapmıştım. İlginç. (Bu arada kola dökülmüş izlenimi vermeye çalıştım ama sılayıma benzemiş eheh)
Bunu öylesine yapmıştım, gaz maskesi görmüş sonra da denemek istemiştim. AAAHHHHH (Bu arada bu arkadaşa sonra çok, aşırı, çok fazla düzeltme yaptım. Şu an benim ana karakterim bu arkadaş ama yeni halini görseniz birbirlerine fazla benzetemezsiniz. - ve evet benim de karakterlerim ve de bir hikayem var-)
Pekiğğ...
Aslında bu fazla eski değil ocak falan.Neyse bu kadar eski resim yeter. Daha sonra belki yine atarım
Tımmam
Hoşça kalın.
Ve mümkünse tavayla kafaniza vurmayın.
Elinizi de et keserken kesmeyin.