Selâm
Naber?
Umarım iyisinizdir
Ben yorgunum ama keyifliyim.Yeni karakterimiz evvet geldi. Arkadaş bu:
Adı: Lunae (latince pazartesi demek) Lunai-y gibi bir şekilde okunuyor.
Yaş: 16 (Değiştirmezsem)
Yakın Çevresi: Lydia (çocukluk arkadaşı), "İsimsiz" karakterimiz (okul arkadaşı) ve
^̴͖̤̪̠̋̀*̸̼̂#̶̟̮̜̿○̸̭̭̦̻̈̒͝<̵͇̞̟͍̒¤̵̰́̌͛͝Kişilik: Kendisi sakin, neşeli ve insanları mutlu etmeye çalışan birisi. Gayet iyi bir şekilde dövüşmeyi biliyor.
Minik Bilgiler:
-Lydia ile baya yakın arkadaşlar. İkisi de "İsimsiz" ile ilkokulda tanıştı.- Dövüş eğitimini "İsimsiz" ve Lydia'dan aldı.
- Kitap okumayı sever.
- En sevdiği yemek noodle'dır ama içten içe koyu bir döner sevdalısıdır. (Kültürel karmaşalar vesaire)
- Çok kolay sinirlenen biri değildir.En son çok sinirlendiren şey, "İsimsiz"in onun kitaplarını çalmasıydı. Sonrasında Lydia gidip dövdü.
- Mutlu olmak için çok fazla sebep olduğunu düşünür.
------------------------------
Şaşıracağınız (veya şaşırmayacağınız) bir şekilse bu sefer fazlasıyla ayrıntılı yaptım. Aslında bu Lydia'dan da, İsimsiz'den de önce, ilk tasarladığım karakterdi. Tabi o zamanlar daha farklıydı. Adı Melisa idi, kendisi vampir gibi birşeydi. Sonrasında imana döndü. (Aşırı komik mini espriler)
Alttaki fotoğraf da ilk hallerinden biri, galiba 7. Sınıfın başında çizmiştim.
Göz kanaması uyarısı koyup size fotoğrafı gösteriyorum:
Böyle. Geliştiğimi görmek güzel bir şey. 7. Sınıfta baya bir yalnızdım bu yüzden bol bol çizim yapıyordum. Onlar da gelişe gelişe şimdiki resimlerime dönüştü.
Bir de birkaç tane küçük çizimim var
Lunaenin minik bir çizimi
Lydia Lunae'nin saçını kendisininki gibi yapıyor ve beğeniyor
*bonk*
bonk?-
bonk'un sonu.
Tamam biliyosunuz işi
Kendinize iyi bakın
Ölmeyin
Elektrikleri olabildiğince kapatınGörüşürüz!
Not: Lunae'nin kazak tasarımında Friday Night Funkin modu olan Mid Fight Masses'daki Selever karakterinden esinlendim. Karakteri sevmem ama kazak güzel.
(Bacakları gözükmüyo wat)