انتقام كارمن

4.4K 337 21
                                    

فوقت من الغيبوبه لقيت نفسى فوق السرير , حسست على راسى  مكان ماخبطنى آسر, لقيتها مربوطه بشاش!!!

لفيت بعينى فى الاوضه مالقتش أسر على الارض بس لقيته متكتف ومربوط فى كرسى  قدامى  .

بوقه متكمم علشان مايطلعش صوت !

كان فايق وبيحاول يفك نفسه , بس كان مربوط جامد , ومتثبت فى الكرسى .

حاول يصرخ بس صوته ماطلعش من اللازقه اللى على بوقه !!
Lina basyouni

عدلت نفسى على السرير علشان أشوف الاوضه كلها واشوف مين اللى ربط آسر كده , بس مالقتش حد  , كنت انا وآسر المربوط فى الكرسى بس اللى فى الاوضه.

بس لقيت جمبى على الكوميدينو الموبايل بتاعه, ومالقتش التسجيل الصغير !!!!

سمعت صوت حد بيجرى على السلم وطالع ناحية الاوضه .

خدت الموبايل بتاعه وحطيته تحت المخده .

باب الاوضه أتفتح ,فلقيت الكردى عرقان وبينهج جامد ,أول ماشاف آسر مربوط بص بأستغراب فعرفت أنه مش هو اللى ربط آسر !!
Lina basyouni

شافنى على السرير وراسى مربوطه فقالى وهو ملهوف :
فيه أيه !!!؟ مين اللى عمل فيكى كده؟! .... مين اللى كتفه كده ؟! وليه !!؟

معرفتش أجاوب على كل أسئلة الكردى

قولته وأنا  ببص بكل غل وكره  على آسر :

أبن الكلب طلع بيخونى ... طلع صاحب آدم جوزى الاولانى وكان بيسجلى وعايز يعدمنى وضربنى أبن ....

ممسكتش نفسى ونطيت من على السرير وقعدت ألطش بأيدى ورجلى فى آسر اللى مربوط قدامى وأنا بقوله :

ياخاين يابن الكلب ...

Lina basyouni

مسكنى الكردى وشالنى بدراع واحد وأنا برفس وبضرب فى الهوا , وحطنى على السرير .

طلع مسدسه وقالى :

عنك ياست البنات .

شد الاجزاء وكان هيضرب أسر

قولتله :

لا أوعى تقتله .... عايزه أعرف كل حاجه كان مخبيها عليا طول الفتره اللى فاتت دى , عايزه أعرف خدعنى أزاى !!

عذبه ياكردى  لحد مايقر ويعترف .

نزل الكردى المسدس وقالى :

معلش ياست البنات لو عايزانى أقتله ماشى, أنما أعذبه مش هينفع ,مبعذبش بنى آدم ولا حيوان .

وبص على آسر وقالى :

أسف ياهانم

أنفعلت على الكردى وقولته :

ودى كمان أمك وصيتك ماتعملهاش ؟!!!

قالى :

معلش ياهانم .

أنشودة كارمن (مكتملة) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن