część 3

56 4 1
                                    

Andrzej obejrzał całego robota. Na jego plecach znalazł malutki niebieski guzik, kolorem odpowiadającym plastiku królika. Wcisnął go i oczy królika zaświeciły zielony blaskiem. -Cześć! Jak masz na imię? - spytał się niebieski królik. Andrew popatrzył się na niego i powiedział ,, Andrew ". -Witaj Andrew, jesteś głodny? - spytał królik. -Już późno, muszę iść do pracy. Baw się dobrze i nie rób nic głupiego, pa Andrew! - krzyknął tata. -Pa ! -. Andrew odwróć wzrok od taty i popatrzył na robota. -To co, jesteś głodny? - spytał po raz kolejny robot. -Tak.
-W takim razie, gdzie mogę znaleźć znalezione?
-W lodówce.
Robot podszedł do lodówki, otworzył ją i wyciągnął ciasto do pizzy, ser i koncentrat pomidorowy. Położył wszystko na lądzie i zaczął przyrządzać pizze. Gdy była gotowa dał ją na tace i położył ją na stuła. Potem wyjął talerz z szuflady i położył obok obok tacy. Andrzej usiadł przy stole. -Dzięki, Rabi.
Królik popatrzał się w niego i się uśmiechnął. Zaczął jeść pizze. Była idealna. Nigdy nie jadł lepszej. Robot robi pizzy? -Mam zagrać dla ciebie koncert? - spytał robot. -Chwila, to nie możliwe. Zgłubiłem gdzieś moją gitarę- Andrew popatrzał na Rabiego a potem na drzwi od garażu a przez nie czerwony kształt oparty o przeglądę. By była gitara. -To ona? - spytał Andrzej wskazując na nią palcem. -Tak! - krzyknął królik. Wziął ją i zaczął na niej grać. Robot do pizzy i do gry na gitarze?Po swoim krótkim koncercie Rabi odłożył gitarę. Andrew zjadł pizze i poszedł na górę. Robot poszedł za nim. Chłopiec włączył komputer a potem jedną z gier. -Co to zrobić? - spytał animatronik. -Zwykła gra- powiedział Andrew. -Taka jak berek?
-Raczej nie.
-A jaka.
Andrew tłumaczyć jak w nią grać. -Jak naciśniesz W, idziesz do przodu. Jak naciśniesz S, idziesz do tyłu.
-Jasne.
-Serio?
-Mogę sprubować w to grać?
-Tak- Andrew klawisz klawiaturę Rabiemu a on patrzeć. -Weź tą broń! - krzyknął Andrew. Rabi biegł przez jedno z miast i strzelał do innych przeciwników. Jakim cudem ma 6 likwidacji po pierwszej grze? Andrew zdziwił się jeszcze bardziej. Wkrótce robot wygrał grę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 07, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

FiVe Nights at Freddy's Fazbear Frights: Find(Po Polsku)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz