28 2 0
                                    

auri unaveně ulehla na zelený trávník, co se slabě pohyboval v jemném teplém vánku. zavřela oči a užívala si zasloužený klid. po nějaké době se posadila a rozhlédla se po okolí. na nedalekém hřišti si hrály děti, po obloze létali ptáci v různých formacích, mraky se houpaly po nebi společně s pomalu usínajícím sluncem. dnes bylo opravdu krásně a příjemně, auri přesto něco scházelo, stále ale nevěděla co.

nad tou myšlenkou si jen povzdychla a dál pokračovala v obdivování světa. v jeden okamžik ale celá ztuhla a její oči zaměřili jasný cíl. byl to chlapec s černými vlnitými vlasy, vysokou štíhlou postavou, oblečen v elegantnějším, stále ale běžném obleční, pozorujíc oblohu překrásnýma hnědýma očima, ve kterých by se člověk snad i utopil. auri byla omámena jeho půvabem, že hned vytáhla z její malé tašky fotoaparát, aby zachytila tuto   –pro ni –  nepředstavitelně malebnou podívanou.

dívka pozorovala každý krok druhého, jelikož nic zajímavějšího se zde v ten moment nenacházelo. byla na to moc okouzlena. černovlásek usedl na lavičku nacházející se pod mohutným stromem. černé prameny jeho vlasů lehounce vlály ve vánku, co občas zavítal do okolí. slunce v tuto dobu začalo zapadat za nedaleký kopec, tím pádem se jeho barva ještě více zbarvila do odstínu oranžové. již slabé sluneční paprsky dopadaly na bezchybnou tvář chlapce, čímž odhalily ještě více její krásu, kterou byla fotografka natolik omámena.

ozval se zvuk fotoaparátu, co dokonal svou nynější práci. auri se vydala zkontrolovat záznam této události do paměti zařízení. s výsledky byla spokojena, ale stejně ji bolelo u srdce, že předkrásného chlapce již zřejmě nikdy neuvidí. černovlasý pořád seděl na lavičce a pozoroval oblohu, takže to nevypadalo, že nemá nějak na spěch. fotografka se tedy rozhodla k druhému přiblížit, možná i prohodit slůvko. každým krokem ji více a více požírala nervozita s kterou se bila odhodlanost.

když se od něj nacházela jen pár metrů, nemohla uvěřit svým očím. na takovouto krásu se dívá zadarmo? jen tak? z blízka byl ještě hezčí. auri přemýšlela o pokusu o drobnou konverzaci, poté byla ale přesvědčena sama sebou. posadila se na lavičku kousek od něj, stále sledujíc jen a jen jeho. on se ale začal zvedat a chystal se k odchodu. pohledný chlapec si ještě posbíral pár věcí, co měl na místě. dívka začala mírně panikařit. chlapec se při odchodu ještě otočil, k zjištění, zda-li má vše, se střetl pohledem i s auriinýma očima, přičemž se následně pousmál, což fotografku nesmírně zahřálo u srdce. věděla, že už ho nikdy neuvidí ani nezjistí jeho jméno, přesto byla spokojena s tím, co měla; pár fotek a jeho krásný úsměv.



°. ° . ° . °. ° . ° . °. ° . ° . °. ° . ° . °. ° . ° .°. ° . °

doufám, že se krátký příběh líbil a za případné chyby se omlouvám!! <3

- L

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 06, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

PRETTY BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat