Harika(!) Haber

393 108 33
                                    

Medya Gökçe

Duyduğum haberle güneşin altında beklemekten kafama güneş geçti diye düşünmeye başladım. Ama ''Olamaz'' sesleriyle benim değil müdürün kafasına güneş geçtiğine emindim bu haber benim tüm gün gergin olan sinirlerimin iyice gerilmesine sebep olmuştu ve müdürün son cümlesi iyice sinirlerimi bozdu'' Yarın Ateş Kolejinde başlayacaksınız '' dediğinde  kimseye birşey demeden sıradan ayrıldım kızlar arkamdan gelmeye başladı  arkadan biri sırtıma atlayınca bunun Cemre olduğunu anladım. Anlamadığım tek şey ben yürürken bunu nasıl başarıyordu.Hafifçe omuzlarım geriye doğru attım ve inmek zorunda kaldı.

Okuldan çıkış yaptığımız anda şuan görmek istediğimiz en son insanlar karşımızda duruyordu.Onlara dalaşmak bile istemiyordum, Cemre hemen kendini düzeltti, Gamze biz haricinde herkese kullandığı umursamaz yüz ifadesiyle her zamanki gibi duruyordu. Hiç bulaşma niyetimiz yoktu. Hemen yürümeye başladık. Hızla yanlarından geçmiştik ki Emre ' nin sesi duyuldu '' Vay be kırk sene düşünsem su kızlarının bir gün ateş kızı olacağı aklıma gelmezdi.'' dediğinde şaşırmış bir ifadeyle ona döndüm ve ''Aaaa sen düşünebiliyor muydun durun kızlar bu anı ölümsüzleştirmek lazım Emre Poyraz düşünebiliyor '' dedim.

 Alaycı bir şekilde ''Nasıl ölümsüzleştirmeyi düşünüyorsun ATEŞ KIZI '' dedi o bana  ATEŞ KIZI dedi '' Sana birşey  söyleyim mi?'' dedim kafasını olumlu anlamda salladı elimle gel işareti yaptım güldü ve '' Olmaz ateş kızı ben biliyorum'' dedi '' Birşey yapmıyıcam  gerçekten '' dedim şüpheyle bana baktı ve eğildi '' Birincisi ben Ateş Kızı değilim ikincisi can çıkar huy çıkmaz '' deyip kassığına diz kapağımı geçirdim. Bir anda yere kapaklandı ''Anladın'' dedim. 

Ve tam yürüyecekken Cemre nin cırlamasını duydum '' Ne yapıyorsun sen ya'' dedi arkamı dönmemle Emir'in tokadı yemesi bir oldu.  Emir Cemre 'ye döndü ve '' Eğleniyoruz Ateş kızı '' dedi. Cemre ' ye baktım durmadan dudağını siliyordu . Ne yani Emir Cemre' yi öpmüş müydü? Oha! Emre sırıtıyordu o ne ara kalkmıştı ya. Hemen Cemre 'nin yanına  gittim ve kolundan tuttum ''Anlaşılan birileri kaşınıyor '' dedi Gamze. Emin gülüyordu ama bir süre sonra karnına yediği tekmeyle gülmeyi bıraktı .Emre ise hala sırıtıyordu ama yediği yumruk gülümsemesini yüzünde soldurdu. Bu sefer sırıtma sırası bendeydi burnu kanıyordu. Güldüm '' Ve Su Kızları, Ateş Erkeklerini yine yendi '' dedim ama demesem daha iyiydi.  



Su Ve Ateş KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin