Medya: GAMZE
GÖKÇE' DEN DEVAM
Ay gülmekten kırılıcam. Harbiden saflar. Karnım ağrımaya başlayınca kaldırıma oturdum. Gülmem azalınca Emre' ye baktım sinirlenmişti. Arabadan indi ve bize doğru geldi arabaya yaslandı ve alkışlamaya başladı. Gamze' nin yardımıyla ayağa kalktım ve Emre' nin karşısına dikildim.
O sırada Emir'in arabasıda Emre' nin arabasının arkasına durdu Cemre indi ve sert bir şekilde arabanın kapısını örttü. Ve Emir' e bakıp '' Sen tam bir sapıksın.'' dedi Emir'in dudağı hafiften kanıyordu. '' Sadece sana karşı böyleyim ateş kızı'' diyince Cemre gelip bana sarıldı ağlıyordu. Sırtını sıvazladım bir dakika Cemre ağlıyor çok nadir görülen bir şeydi. Onu Gamze' ye uzattım ve Emir 'in yanına gidip '' Bir daha sakın Cemre'ye yaklaşma yoksa'' dedim güldü ve ''Yoksa'' dedi o sırada biri beni hafifçe ittirdi. Bu Cemre'ydi. Emir' in karşısına dikildi ve öyle bir tokat attı ki Emir hayatı boyunca böyle birşey göremezdi. Emir'in kafası bize doğru döndü Cemre '' Bu olur sakın bir daha bana yaklaşma öldürürüm seni.'' dedi. Sonra bize baktı ve gülerek '' Gidelim mi? Gökçe ön koltuk benim '' dedi artık şaşırmıyorduk.
Emre' nin arabasına doğru ilerledim ve ön koltuktan çantamı aldım o sırada arkamda bir beden hissettim kim olduğunu tahmin etmek zor değildi ona doğru döndüm ve '' Ne var Emre'' dedim güldü ve kulağıma doğru eğilip '' Bende seni öptüğüm zaman aynı tokadı yermiyim? '' dedi sırıtarak '' Hayır'' dedim güldü ve '' Dünden meraklısın '' dedi '' Ben tokatla falan uğraşmam öyle bir şey yaparsan kendine mezar taşı ararsın'' dedim.
Sonra hafifçe ittirip kızların yanına gittim. Cemre ağlamamak için kendini zor tutuyordu belli oluyordu hemen yürümeye başladık Ateş Kolejine geldiğimiz de arabaya geçeceğimiz zaman bir değişiklik fark ettim burası sadece Ateş koleji değildi burası SU VE ATEŞ KOLEJİ' ydi. Bi tuhaf hissettim ama neden ?
Neyse diye iç çektim ve tekrar bakacakken arabanın içinden gelen böğürme sesiyle yerimden sıçradım.Cemre' ydi. Bir yandan çikolata yiyor diğer yandan ağlıyordu. Arabaya bindim ve Gamze arabayı çalıştırdı. Radyoyu açtı Şarkı harikaydı '' HEPSİ- Yalan''. Bir anda '' Yalan'' diye biri bağırdı. Kim olacak Cemre' ydi. Çikolatalardan birini de ben aldım. Gamze' den arabanın üstünü açmasını istedim bana baktı ve '' Niye '' dedi. '' Aç işte ya'' dedim sabır dilenir gibi kafasını kaldırdı zaten Emre bir bu iki.
Açtı, ayakkabılarımı çıkardım ve koltuğun üstüne çıktım kafamı dışarı çıkardım kimseye aldırış etmeden daha doğrusu kimse yokken '' Ateş erkeklerinden nefret ediyorum'' diye bağırdım. Cemre gülüyordu Gamze ise her zaman ki gibi davranışlarımızı onaylamayan tavırındaydı. Eve gelene kadar bu şekilde devam ettik insanlar uzaylı görmüş gibi bakıyordu.Araba durunca güldüm ve yolda yürüyen sarışın bir çocuğa elimdeki çikolatayı attım. Bir bana bir de çikolataya baktı. Güldü ve '' Teşekkürler '' dedi. Cemre nasıl becerdiyse kafasını çıkardı ve '' Ayyy çok tatlı'' dedi çocuk güldü ve '' Sen de öylesin'' dedi vay be Cemre' ye bak sen.
Bir anda arkadan korna sesi gelince döndük baktık. Emir' di. ''Hadisene'' dediğinde Cemre'' Yan taraftan gitsene ''dedi. Emir'' Ben burdan gitmek istiyorum'' dedi bende ona baktım ve'' Ama burası bizim evimizin önü yani sen yandan kış kış'' dedim. Kornaya tekrar bastı ama biz ona aldırış etmeden arabadan indik ve sarışın çocuğun yanına gittik bize baktı ve '' Ben Akın'' deyip elini uzattı ama benim yerime Cemre sıktı. Emir çocuğa öyle bir bakıyordu ki ben bile korktum.
Arabadan indi ve yanımıza geldi. Cemre'nin hâlâ sıktığı Akın' ın elini sıktı ve "Ben de Emir ne kadar dost canlısı bir insansın sen anında kaynaştınız" dedi. Akın elini kurtardı ve "Genelde öyleyimdir" dedi. Emir ona küçümser bir bakış attı ve "Yanlız o elini bırakmadığın güzelin bir sevgilisi var" dedi ve Cemre'ye doğru uzanıp elini tuttu. Cemre kurtulmaya çalışsa da başarılı olamadı "Ya bıraksana hem ne ara sevgili olduk biz" dedi Emir ona baktı ve kulağına eğilip bir şey söyledi Cemre'nin gözleri büyüdü. Ve tokadı yapıştırdı. Emir Cemre'ye baktı ve o sırada Akın araya girdi "Bıraksana kızın elini" dedi ve ani bir hareketle Cemre'nin elini tuttu Cemre Akın'a baktı ama birşey demedi.
Emir onlara baktı ve " Bırak lan kızın elini" dedi. Akın inatla tutmaya devam ediyordu. Bir anda ıslık çaldı ve arkasına iki çocuk daha geldi Emir 'e baktı ve " Bırakmazsam nolur" dedi Emir " Bu olur "dedi ve Akın 'a kafa attı. Üçü birden Emir' in üstüne yürüyünce nereden geldiğini anlamadığım Emre ve Emin geldi. Çocukları tek tek dövüyorlardı. Sonuç olarak şuan karakoldayız.
Ve Emre , Emin ve Emir üçlüsü nezarette. Akınlar şikayetçi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su Ve Ateş Koleji
ChickLitCover by; Rose graphic(twilightQ) Tatilden sonra böyle bir şey olacağını bilseydim kesinlikle okul değiştirirdim. Ne demek Ateş Koleji ile Su Koleji birleşiyor.Düşmanlığa son vermek içinmiş.Ama nerden bileceklerdi ki gerçektende son bulacağını...